أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: دروازه‌بان ملي پوش ما يک روز قبل از بازي در ليگ برتر به ما ملحق مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، مجید جلالی در مورد فینال جام ملت ها که بین کره جنوبی و استرالیا برگزار می شود، گفت: جام ملت ها چه در دوره گذشته که در امارات بود و چه در این دوره که استرالیا است، تیمی از غرب آسیا را در فینال خود ندیده است. هر دو فینال بین تیم هایی از شرق آسیا برگزار شده است و معنایش این است که فاصله فوتبال شرق و غرب آسیا در حال زیاد شدن است.

وی ادامه داد: به نظر من جام ملت های آسیا به جای اینکه هر 4 سال یک بار برگزار شود بهتر است هر 2 سال یک بار برگزار شود و فوتبال شرق و غرب قاره باید با هم بیشتر ارتباط داشته باشد. البته اکنون که در لیگ قهرمانان آسیا هم باشگاه های غرب و شرق از هم جدا شدند و فقط در فینال با هم روبرو می شوند.

جلالی با اشاره به برگزاری جام ملت های آفریقا گفت: در آفریقا با توجه به اینکه برخی کشورها لیگ منظمی ندارند مسابقات جام ملت ها همه ساله برگزار می شود تا به این ترتیب فوتبالشان پیشرفت کند. در آسیا هم که فوتبال رو به پیشرفت است بهتر است هر دو سال یک بار برگزار شود.

سرمربی سایپا در مورد اینکه اما شیخ سلمان رئیس AFC از برگزاری جام ملت ها به صورت دوساله استقبال نکرده، گفت: به هر حال در آن صورت مشکلاتی هم وجود دارد اما برگزاری دو سال یک بار در آسیا می تواند به فوتبال این قاره کمک کند.

جلالی در مورد دیدار روز پنجشنبه با گسترش فولاد در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ما در زمان تعطیلات تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان مان برای مسابقات آماده اند و می خواهیم شروع خوبی هم داشته باشیم.

وی در مورد اینکه سایپا ملی پوشی نداشته و خیالش راحت است، گفت: نه هنوز دروازه بان ما همراه تیم امید است. تیم امید قرار است فردا بیاید و در واقع اخباری دروازه بان ما یک روز قبل از مسابقه به ما ملحق می شود.

جلالی در مورد اینکه گفته بود انتقادها از کی روش و پاسخ سرمربی تیم ملی هیاهویی برای هیچ است، گفت: من کاری به این نفرات ندارم من همیشه می گویم بعد از باخت ها دعوا بر سر فوتبال نیست. کاری ندارم که چه کسی صحبت کرده و چه گفته است. بلکه این دعواها سر فوتبال نیست. در 30 سال گذشته روال همین گونه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها