أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
گلر نفت‌تهران که در استراليا و تورنمنت جام‌ملت‌هاي آسيا کنار تيم‌ملي حضور داشت، اعتقاد دارد که اين تورنمنت برايش بسيار مفيد بوده است.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که در لیگ نمایش خیره کننده ای داشت، توانست نظر کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند اما در جام‌ملت‌های آسیا با وجود رقیبی به نام علیرضا حقیقی که در جام‌جهانی فیکس تیم‌ملی بوده نتوانست درون دروازه قرار گیرد اما او از این مساله به هیچ وجه ناراحت نیست بلکه می‌ گوید حضورش کنار ملی‌پوشان خودش تجربه بزرگ و ارزشمندی است.

داور نگذاشت با مقام برگردیم
خدا را شکر اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم هم در آفریقا و هم در پرتغال به بهترین کمپ ها رفتیم و بهترین تمرینات را انجام دادیم، استرالیا هم که از همه جا عالی تر بود. همه چیز خوب بود بخصوص بازی دوستانه با عراق و بردی که نصیبمان شد. ما لیاقت اینکه با مقام از استرالیا برگردیم را داشتیم اما متاسفانه داور نگذاشت و شرمنده مردم شدیم، گرچه مردم عزیزمان هر کجا که ما را می‌ بینند از عملکرد تیم‌ملی تعریف می‌ کنند ولی متاسفانه نشد که به فینال برویم انشاالله در سال های آینده تیم‌ملی بهتری را خواهید دید.

کی‌روش هیچ وقت اشتباه نمی‌ کند
من در استرالیا حتی از تمرین کردن خودم هم لذت می‌ بردم و از اینکه کنار تیم‌ملی حضور داشتم خرسند بودم. بالاخره بازی کردن علیرضا حقیقی تصمیم آقای کی‌روش بود، سرمربی ای که هیچ وقت در تصمیماتش اشتباه نمی‌ کند، علیرضا هم خیلی تلاش کرد حتی در بازی آخر با مصدومیت کتفش درون دروازه افتاد، مخصوصا زمان پنالتی ها که خیلی به او فشار آمد من هم آنجا روز به روز بهتر تمرین می‌ کردم و آماده بازی بودم ولی همانطور که اشاره کردم همه چیز به نظر کارلوس کی‌روش بازمی گشت. در همین جا از وزارت ورزش، فدراسیون و هر مقام مسوول دیگر که وجود دارد تقاضا دارم که کی‌روش را نگه دارند چون او می‌ تواند به تیم‌ملی کمک کند.

هم تیمی هایم فوق العاده عمل کردند
در مورد عملکرد هم تیمی هایم باید بگویم که مرتضی فوق العاده بود و اعتماد به نفسش هر بازی بالاتر می‌رفت، پورعلی‌گنجی ثابت کرد که کی‌روش می‌ تواند به جوان ها بها دهد. وحید امیری هم که در بازی مقابل امارات و عراق به میدان آمد مثمرثمر واقع شد.

تا به حال کاپیتانی مثل نکونام ندیده بودم
جا دارد از آقای نکونام تشکر کنم که در آن مدت خیلی با بچه ها صحبت می‌ کرد، فکر نمی‌ کردم او اینطور باشد، این همه سال است دارم فوتبال بازی می‌ کنم تا حالا چنین کاپیتان با ابهتی ندیده بودم، او در تمرینات و جلسات تیم مدام پشت مان و کنارمان بود و انصافا هم خیلی خوب ظاهر شد، همچنین آندو تیموریان و سیدجلال حسینی که قبل و بعد از بازی ها با ما صحبت می‌ کردند و به ما دلگرمی می‌ دادند.

منتقدان کی‌روش حتی مالدیو را هم شکست نمی‌ دهند
یک مساله ای که باید به آن توجه کرد که تیم‌ملی کلا دو تا بازی دوستانه با تیم های عراق و کره داشت. البته قرار بود یک بازی با فلسطین هم برگزار کنیم که لغو شد. با این وضعیت بچه های ما عملکرد خیلی خوبی داشتند بعد از بازی با عراق انتقادهای مغرضانه ای به تیم‌ملی شد، مثلا در بعضی از جاها خواندم که عراقی که لیگ ندارد، چگونه ما را شکست داده یا مثلا در یک جا خواندم که یکی گفته بود، آقای کی‌روش قطر را می‌ برد به نشانه خوشحالی مشتش را گره می‌ کند و اگر استرالیا را ببرد لابد پشتک می‌ زند. کسانی که این حرف ها را می‌ زنند باید بدانند که حداقل 7، 8 بازی دوستانه انجام داده بودند، کسی که اینگونه بی مورد انتقاد می‌ کند عمرا با چنین تیمی بتواند مالدیو را هم شکست دهد، اگر این کار را بکند باید 3 ماه جشن بگیرد. کارلوس کی‌روش یک مربی بسیار بزرگ است و واقعا در این مدت که تیم‌ملی را در دست داشته خیلی چیزها را نشان داده، این مربی آنقدر بزرگ است که وقتی من را تشویق می‌ کرد تا 3 روز خوابم نمی‌ برد. ما خیلی دوست داریم او بماند یعنی این خواسته تمام بچه ها است، اتفاقا با پورعلی‌گنجی که صحبت می‌ کردم می‌ گفت در کل عمر فوتبالی ام تا به حال در کارهای دفاعی چیزهایی که از کی‌روش یاد گرفتم را از هیچ کس یاد نگرفته ام.

با دو گلر دیگر در عین رقابت رفیق بودم
در استرالیا رابطه خوبی بین من و دو گلر دیگر یعنی حقیقی و فروزان وجود داشت، در تمرینات با یکدیگر رقابت می‌ کردیم اما بیرون از زمین تمرین خیلی با هم رفیق بودیم. امیدوار هستم که بتواند سال های سال پیراهن تیم‌ملی را بپوشم و به آن چیزی که همیشه آرزویم بوده یعنی قرار گرفتن درون دروازه تیم‌ملی دست پیدا کنم.

فعلا استراحت می‌ کنیم
در مورد شرایطم در نفت‌تهران هم باید بگویم که آقای ایرانیان با من صحبت کرد و گفت که به من و پورعلی‌گنجی و امیری استراحت داده و حتی در بازی با استقلال‌خوزستان ما 3 نفر جزو لیست 18 نفره تیم هم نیستیم و احتمالا از یکشنبه سر تمرین می‌ رویم. در نبود من وحید شیخ ویسی برای نفت خیلی زحمت کشید، برایش درون دروازه آرزوی موفقیت می‌کنم. فعلا که آقای منصوریان به من استراحت داده اما با قدرت تر از قبل برمی گردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها