کد خبر: ۲۹۰۲۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
جوزپ ماريا بارتومئو رئيس بارسلونا، بار ديگر به فيفا بخاطر محروم کردن اين باشگاه از خريد بازيکن جديد در سال 2015 حمله کرد و به دفاع از رئال و ديگر تيم هاي اسپانيايي در مقابل تحقيقات جديد فيفا پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اولین باشگاهی از اسپانیا بود که از سوی فیفا مورد تحقیق قرار گرفت و به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین مربوط به جذب بازیکنان زیر سن قانونی، از خرید بازیکن در سال 2015 محروم شد.روز گذشته نیز منابع اسپانیایی گزارش دادند که فیفا در حال تحقیق در این زمینه روی رئال مادرید و دیگر تیم های اسپانیایی است.این مساله از سوی فیفا نیز تایید شد.

رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مصاحبه با "Rac1" در واکنش به این موضوع گفت:"اینکه چرا روی باشگاه بارسلونا زودتر از تیم های دیگر تحقیق صورت گرفت، بر ما مشخص نیست و فیفا باید پاسخگوی این مساله باشد. هنوز نمی دانیم چه کسی از ما شکایت کرد و فیفا نیز دوست ندارد نام این شخص را فاش کند. مشکل از جانب فیفاست نه بارسا.
بارسا در طول تاریخ، همواره مظلوم واقع شده و احکام غیرمنصفانه ای برایش صادر شده است.من دوست ندارم که رئال مادرید و دیگر باشگاه های اسپانیایی، از سوی فیفا و به همان دلیلی که ما محکوم شدیم، جریمه شوند. این فیفاست که باید در قوانین عجیب و غریبش تغییراتی ایجاد کند.
هر باشگاهی، سیاست های ورزشی خاص خود را دارد.بارسا به یک گونه و رئال به گونه ای دیگر عمل می کند.به اعتقاد من، این قضیه باید به قضیه بارسا نامگذاری شود، همانند قانون بوسمان که فوتبال را متحول کرد. تاکید می کنم که ما می توانیم هر بازیکنی که می خواهیم جذب کنیم فقط او نمی تواند تا تاریخ 1 ژانویه 2016 برای ما بازی کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها