کد خبر: ۲۹۰۲۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
پيشکسوت پرسپوليس معتقد است دولت بايد براي واگذاري سهام اين تيم ابتدا سهم پيشکسوتان اين تيم را در نظر بگيرد.
به گزارش "ورزش سه" علی پروین که به همراه هدایتی و عابدینی پیگیر شرایط واگذاری سهام این باشگاه است درباره جلسه روز گذشته پیشکسوتان این تیم اینطور توضیح داد: دور هم جمع شدیم تا بتوانیم با شرایط جدید سهم پیشکسوتان پرسپولیس را بخریم. می‌خواهیم 20 درصد پول را نقدی بدهیم و بقیه را هم 5 ساله پرداخت کنیم. آقای هدایتی اعلام کردند اگر با این شرایط بپذیرند همین امروز پرسپولیس را می‌خرند.

وی ادامه داد: مطمئنا پیشکسوتان اینقدر شرایط مناسبی ندارند که بتوانند 40 درصد نقدی را در ابتدا بپردازند و دولت باید برای واگذاری سهام این تیم ابتدا سهم پیشکسوتان این تیم را در نظر بگیرد. جلسه‌ای که در منزل آقای هدایتی هم برگزار شد به همین منظور بود و می‌خواستیم تمام شرایط را بسنجیم و هماهنگ شویم. این جلسات از این پس بیشتر و با برنامه تر برگزار خواهد شد.

علی پروین در ادامه با انتقاد از کی‌روش بابت موضع‌گیری نسبت به مربیان لیگ برتری گفت: من هم شخصا از کی‌روش بابت تعطیلی لیگ و نتایج تیم انتقاد داشتم اما از نظر فنی او را قبول دارم. اما از او بابت اینکه در همه بازی ‌ها تیم ملی را با یک سیستم و روش به مصاف حریفان فرستاد گله دارم. تیم ملی توانایی بازی هجومی را هم داشت و دیدید که با وجود ده نفره شدن هم دو گل به عراق زد.

پیشکسوت پرسپولیسی‌ها نظرش درباره ادامه همکاری با کی‌روش را اینطور اعلام کرد: اگر قرار است کی‌روش عوض کنیم و مربی خارجی جدید بیاوریم باید همین کی‌روش را روی چشم‌مان بگذاریم. کی‌روش خدماتی هم به فوتبال ما داشته که می‌توان به ظهور 7-8 بازیکن جوان اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها