کد خبر: ۲۹۰۲۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: اي کاش بازي‌ها در همان تاريخ قبلي برگزار مي‌شد و ما روز 16 بهمن به مصاف سپاهان مي‌رفتيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، محسن فروزان قبل از تمرین امروز استقلال، گفت: پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا اولین روزی است که به تمرین آمدیم زمانی که در استرالیا دو روز تعطیل بودیم به صورت شخصی چهار جلسه در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم. صبح امروز هم در خانه با وزنه تمرین کردم.

وی افزود: بازیکنان ملی هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ جسمی خسته هستند نیاز به استراحت داشتیم و بهتر بود بازی ما همان تاریخ 16 بهمن برگزار شود. وقتی 24 ساعت در راه هستید و یک ماه هم قبل از آن در اردو بودید از لحاظ روحی-روانی و جسمی خسته می‌شوید ای کاش سازمان لیگ در این راستا همکاری می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. کاملاً آماده هستیم و از نو کار می‌کنیم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.

دروازه‌بان استقلال در رابطه با شرایط سپاهان تصریح کرد: سپاهان همیشه تیم خوبی بوده در این مسابقه نیاز به برد داریم و حتماً باید برنده شویم ان‌شالله با تلاش بازیکنان می‌توانیم در این بازی دست پر میدان را ترک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها