کد خبر: ۲۹۰۲۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سرپرست تيم استقلال گفت: نتايجي که در جام ملت‌ها گرفته شد در خور شأن و شخصيت بازيکنان ايران نبوده و زمان مي‌برد تا آنها را از لحاظ روحي آماده کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، میرشاد ماجدی در تمرین امروز استقلال قبل از دیدار هفته هجدهم در روز جمعه مقابل سپاهان گفت: اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم و تمرینات منظمی انجام دادیم. بازیکنان ملی‌پوش به غیر از هاشم بیک‌زاده که مصدوم است امروز به تمرینات ما اضافه شدند. علی‌رغم میل باطنی ما و باشگاه باید در شرایطی که به آمادگی کامل نرسیدیم به مصاف سپاهان برویم.

وی افزود: ما برای تعطیلات 50 روزه لیگ برنامه‌ریزی کردیم و می‌خواستیم در این فرصت بازیکنان ملی‌پوشمان را با سایر نفرات به هماهنگی برسیم اما برنامه را جلو انداختند و این فرصت از ما گرفته شد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که اکثر ملی‌پوشان استقلال روی نیمکت بودند و این مسئله از لحاظ روحی آنها را خسته‌تر کرده است اظهار داشت: این موضوع به کادر فنی بر می‌گردد آنها هم باید بازیکنان را ریکاوری روحی و روانی کنند و هم از لحاظ فنی آنها را به شرایط ایده‌آل برسانند. مورد اول بسیار سخت‌تر از مورد دوم است. بازیکنانی که در این مدت طولانی در اردو بودند و با نتایجی که مناسب نبوده و در خور و شأن شخصیت بازیکنان ایران نبوده است زمان می‌برد به شرایط مناسب برسند.

ماجدی در مورد دیدار مقابل سپاهان تصریح کرد: سپاهان بارها نشان داده از تیم‌های خوب فوتبال ایران و مطرح شهرستانی بازی سختی داریم اما ما هم از آبی‌هایی هستیم که توقعات از ما زیاد است و می‌خواهیم در این دیدار نتیجه بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها