کد خبر: ۲۹۰۲۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
داريوش يزداني معتقد است براي ادامه همکاري با کارلوس کي‌روش اين مربي از برنامه‌هاي خود در زمان حضورش در ايران دفاع کند و سپس درباره‌اش تصميم‌گيري شود.

به گزارش "ورزش سه"، جام ملتهاى آسیا با حذف تیم ملی ایران مقابل عراق تمام شد و داریوش یزدانی درباره آینده همکاری کارلوس کی‌روش در راس هدایت تیم ملی اینطور نظرش را ارایه می‌دهد: بنده مخالف و موافق کیروش نیستم و دلیل آن کاملا واضح است چون از برنامه هاى سرمربى تیم ملى خبر نداشته و ندارم بنابراین آگاهى لازم براى تحلیل و نقد عملکرد ایشان را ندارم اما ابتدا به ساکن از زحمات ایشان سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانى از متولیان ورزش و فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تا با برپایى سمینارى از آقاى کی‌روش بخواهند تا برنامه‌هاى جام جهانى و جام ملتهاى آسیا را پرزنت کنند تا بتوانیم یک تحلیل و سنجش منطقى از عملکرد ایشان داشته باشیم و دست‌آورد حضور چهار ساله کیروش روشن گردد تا تصمیم گیرى براى آینده با آمار و ارقام صورت گیرد نه با گمانه زنى!

بازیکن سابق استقلال که این روزها در ینگه دنیا مشغول تجربه اندوزی و کار مربیگری است در ادامه گفت: کی‌روش نیز باید بداند که مربیان افرادى حرفه اى هستند که برابر با دستمزدى که دریافت مى‌کنند باید پاسخگوى نتیجه در حیطه کار خود باشند.

نظر یزدانی درباره واکنش کی‌روش به انتقادات مربیان لیگ برتر ایران این است: ضمنا ایشان باید نسبت به نظرات سایر مربیان و کارشناسان بردبارانه رفتار کنند حتى اگر این نظرات غلط باشد باید گوش شنوا داشته باشند فارغ از اینکه بخواهند این نظرات را بپذیرند یا نه. چنین اتفاقى یک پدیده جدید نیست و این مهم در کشورهایى نظیر هلند، بلژیک و آمریکا بعد از جام جهانى رخ داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها