أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
باشگاه پاريس سنت ژرمن ديگر علاقه اي به ادامه فعاليت لوران بلان به عنوان سرمربي ندارد و مديران اين باشگاه، روي ديگو سيمئونه به عنوان جانشين بلان به قطعيت رسيده اند.
به گزارش "ورزش سه"، سیمئونه چهارمین فصل حضور خود را به عنوان سرمربی در اتلتیکو سپری می کند و همراه این تیم به افتخارات متعددی دست پیدا کرده است. مهمتر از همه چیز، اتلتیکو اکنون یکی از قطب های برتر اروپا محسوب می شود.

لوپاریزین امروز گزارش داد که ناصر الخلیفه، مالک باشگاه پاریس سنت ژرمن،دیگر روی لوران بلان به عنوان سرمربی پی اس جی حساب نمی کند و فصل جاری،آخرین فصل مربیگری بلان در باشگاه پاریسی خواهد بود. به ادعای این نشریه، دیگو سیمئونه گزینه اول جانشینی بلان محسوب می شود و چنانچه الخلیفه نتواند این مربی آرژانتینی را راضی کند، رافا بنیتس و مایکل لادروپ، گزینه های دوم و سوم هستند.

پی اس جی هم اکنون پس از لیون و مارسی، در رده سوم لوشامپیونه قرار دارد. لازم به ذکر است که دیگو سیمئونه، چندی پیش گفته بود که تا زمانیکه اتلتیکو به درخشش ادامه دهد، این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها