أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
در حالي که گفته مي‌شود هافبک دفاعي تيم ملي بعد از درخشش در جام ملت‌هاي آسيا با پيشنهاد تيمي از قطر مواجه شده، او نمي‌تواند باشگاه تراکتورسازي را ترک کند.
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قوانین فیفا یک بازیکن نمی‌تواند در طول یک فصل با سه تیم قرارداد امضا کند و به همین منظور آندرانیک که در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال ادامه داده بود و در نقل و انتقالات نیم فصل با تراکتورسازی به توافق و عقد قرارداد رسیده بود نمی‌تواند به لیگ قطر برود و باید به تمرینات تراکتورسازی اضافه شود.

آندرانیک تیموریان بعد از جدایی از استقلال با تیم تراکتورسازی به توافق رسیده و از نیم فصل دوم به فوتبالش در تبریز ادامه خواهد داد و حرف و حدیث‌ها در مورد خروج‌اش از ایران و حضور در لیگ قطر صحت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها