يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۲۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس امروز در تمرين اين تيم شرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ساعت 14:30دقیقه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرین درون زمین جمع شده و به صحبت‌های حمید درخشان گوش دادند. درخشان برای بازیکنان درباره بازی با ذوب‌آهن صحبت کرد.

* بابک حاتمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در سوگ پسرعموی خود نشسته عازم تبریز شد تا در مراسم ختم پسرعمویش شرکت کند و به همین دلیل در تمرین امروز سرخپوشان غایب بود.

* مهدی جعفرپور و رضا نوروزی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز دقایقی دور زمین به صورت اختصاصی دویدند.

* حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با اتومبیل جدید خود به ورزشگاه درفشی فر آمد.

* در دقایقی از تمرین حمید درخشان و علیرضا امامی‌فر سرمربی و مربی پرسپولیس با یکدیگر به صورت خصوصی صحبت کردند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز با تمرینات جالبی بدن‌هایشان را گرم کردند. این تمرینات زیر نظر مسعود مومنی مربی تیم فوتبال پرسپولیس انجام شد.

* بخش دیگری از تمرین گرم کردن بازیکنان به دویدن‌های دو به دوی بازیکنان اختصاص داشت.

* حدود 20 هوادار پرسپولیس امروز در سکوت کامل تمرینات این تیم را تماشا کردند.

* یک دوربین فیلمبرداری امروز در جایگاه تماشاچی‌گران حضور داشت و از تمرینات سرخپوشان تصویر می‌گرفت.

* محمدرضا خانزاده تنها ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا به روز گذشته همراه با سایر ملی‌پوشان از استرالیا به کشورمان برگشتند امروز در تمرین حاضر شد و پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت. خانزاده در ابتدای تمرین با استقبال گرم همبازیانش و کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت و به خانزاده به دلیل بازگشت به تمرینات خوش‌آمد گفتند.

* مصطفی قنبرپور مشاور فنی علی اکبر طاهری مسئول تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حاضر شد.

* رضا نورمحمدی مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز در درفشی فر حاضر شد اما با تیم تمرین نکرد. این بازیکن با حضور در سالن بدنسازی درفشی‌فر وزنه زد.

* تمرین امروز پرسپولیسی‌ها در قسمت اول به دو بخش تقسیم شد به این صورت که مهاجمان زیرنظر علیرضا امامی‌فر در یک قسمت از زمین تمرین می‌کردند و در قسمت دیگر مدافعان و هافبک‌ها با عبدی و درخشان به تمرین پرداختند. امامی‌فر در تمرین با مهاجمان زدن ضربه آخر و به گل رسیدن را تمرین می‌کرد و در طرف دیگر هافبک‌ها و مدافعان کار با توپ و بازی‌سازی را در دستور کار داشتند.

* علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلش با باشگاه راه‌آهن زودتر از سایر بازیکنان درفشی‌فر را ترک کرد تا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.

* در بخش دیگری از تمرین بازیکنان پرسپولیس به دو دسته تقسیم شده و در دو سوم زمین به فوتبال پرداختند.

* فرناندو گابریل بازیکن برزیلی که چند روزی است که در تمرینات سرخپوشان شرکت کرده و امروز هم با مسئولان باشگاه برای عقد قرارداد به توافق رسیده امروز در تمرین شرکت کرد. گفته می‌شود این بازیکن امروز بعدازظهر یا فردا صبح قرارداد خود را با سرخپوشان امضا خواهد کرد.

* علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین آماده نشان داد. این مربی توپ‌هایی که بازیکنان برای ارسال می‌کردند را در بیشتر ضربات تبدیل به گل کرد.

بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در تیم ملی امید که قرار بود امروز از اردوی ترکیه به تهران بیایند به احتمال فراوان از فردا در تمرینات گروهی سرخپوشان حاضر خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها