أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مسوولان سازمان ليگ در اقدامي عجيب اعلام کرده‌اند با بازگشت تيم ملي فوتبال از استراليا، بازي‌هاي ليگ زودتر از موعد برگزار خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با حذف برابر تیم عراق در ضربات پنالتی از جام ملت‌های آسیا حذف شد. سازمان لیگ نیز اعلام کرده با حذف تیم ملی بازی های لیگ زودتر از موعد برگزار خواهد شد. محسن فروزان، گلر ملی‌پوش استقلال با ابراز ناراحتی از حذف تیم ملی درباره برنامه جدید سازمان لیگ نیز گفت: بازیکنان تیم ملی بعد از شکست ناباورانه مقابل عراق از شرایط روحی خوبی برخوردار نیستند و به شخصه معتقدم برگزاری لیگ بعد از حضور ملی‌پوشان به سود هیچ کدام از بازیکنان و باشگاه‌های‌شان نیست.

وی ادامه داد: ما اردوی افریقا را پشت سر گذاشتم و بعد از آن چند روز در تهران تمرین کردیم و سپس به استرالیا آمدیم و بیش از یک ماه است از باشگاه‌مان دور هستیم. این مسائل را در کنار این بگذارید که بعد از بازگشت به ایران با توجه به این برنامه‌ریزی فرصت ریکاوری را هم نخواهیم داشت و بلافاصله باید در اردوی تیم حاضر شویم که خستگی روحی و جسمی بازیکنان در این شرایط در کیفیت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

گلر شماره یک استقلال با درخواست از سازمان لیگ برای تعویق بازی‌ها گفت: همه اینجا امیدوار هستند رای به نفع تیم ایران صادر شود و بتوانیم به مراحل بعدی برسیم اما اگر خدای ناکرده چنین اتفاقی نیفتاد امیدوارم سازمان لیگ با در نظر تمام مسائل که مهمترین‌ آن خستگی روحی و روانی بازیکنان است بازی‌ها را به تعویق بیندازند.

فروزان در پایان گفت: بازی برابر سپاهان از حساس‌ترین بازی‌های تیم ما در نیم فصل دوم است که شش امتیازی محسوب می‌شود و نیاز به این داریم که با تمرکز و شرایط روحی و روانی مناسب وارد این بازی شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها