أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
بارسلونا فردا در ويسنته کالدرون، بازي برگشت خود در مرحله يک چهارم کوپا دل ري را مقابل اتلتيکو مادريد برگزار خواهد کرد. بازي رفت با يک گل به سود بارسا به پايان رسيده است.
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا که روزهای آرام و بدون تنشی را تجربه می کند، در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:


بازی با یک اتلتیکوی مصمم

تمام بازی هایمان در فصل گذشته و این فصل را تماشا و آنالیز کرده ام. اتلتیکو بخصوص در خانه، تیم دیگری است. آنها در ویسنته کالدرون، سریعتر و هجومی تر بازی می کند. انتظار یک بازی بسیار دشوار را دارم.در هر دو بازی قبلی، اتلتیکو بازی را هجومی و خطرناک آغاز کرد و فردا نیز فشار زیادی روی تیم ما وارد خواهد شد.

مقطع بسیار حساس برای بارسا

فقط به برد در بازی فردا فکر می کنم. این بازی برای من، فقط پلی برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری است و نه چیز دیگری.

تغییرات در بارسا

در طول یک فصل، یک تیم با شرایط مختلفی روبرو می شود. ما تا بدینجا هم روزهای خوب داشته ایم و هم روزهای بد و دشوار. پیروزی در مسابقاتی اینچنینی، به بالارفتن اعتماد و اطمینان ما کمک خواهد کرد. روی خیلی از مسائل دیگر نیز تاثیر گذار خواهد بود. امیدوارم بهترین بارسای ممکن را فردا مقابل اتلتیکو ببینیم.دوست ندارم خاطره تلخ ورزشگاه سوسیداد بار دیگر تکرار شود.

11 بازیکن دیدار فردا


هیچکس از این موضوع اطلاع ندارد. فقط خودم از ترکیب ثابت مطلعم.

اخراج کریستیانو

در این مورد هیچ نظری ندارم.اگر زمانی بازیکن خودم مرتکب چنین خطایی شود، در موردش نظر خواهم داد.

وضعیت راکیتیچ

مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارد. شایعات در مورد او صحت ندارند و وضعیت او مثل سابق خوب است. متیو هم به شرایط ایده آل رسیده است.

شانس اول صعود به نیمه نهایی و قهرمانی در کوپا دل ری

در این مورد اگر ما نظری بدهیم، مرتکب اشتباه شده ایم.به این فکر نمی کنم که بارسا شانس اول صعود به نیمه نهایی باشد. از بین سه تیم بزرگ اسپانیا، فقط یک تیم به نیمه نهایی خواهد رسید. باید امیدوار باشیم که به این مرحله برسیم و سپس سه بازی دیگر تا رسیدن به قهرمانی در پیش است.باید به همه حریفان احترام گذاشت.

استفاده از تراشتگن در لالیگا


بستگی به شرایط مسابقات و تصمیم من دارد. آن چیزی که به صلاح تیم باشد انجام خواهم داد.

مسی

وقتی لئو در زمین حضور دارد، کاملا روی شیوه بازی حریف مقابل تاثیر می گذارد. او از همه لحاظ به بارسا کمک می کند و نقش محوری در سبک بازی ما دارد.

زوج مسی - نیمار

هر دو بازیکن، کیفیت بالایی دارند و درخشش آنها مرا شگفت زده نکرده است ولی به عنوان مربی، دوست دارم از همه بازیکنانم تمجید شود.البته این یک واقعیت است که بازیکنان فاز هجومی ما بیشتر به چشم می آیند.

گل زدن در ویسنته کالدرون


گل زدن در بازی برگشت بسیار حیاتی است.به همین قصد وارد زمین خواهیم شد و از لحظه شروع، برای زدن گل تلاش می کنیم.اگر زود به گل برسیم وضعیت اتلتیکو پیچیده خواهد شد.

استراتژی اتلتیکو

فکر می کنم بازهم باید مراقب ضد حملاتشان باشیم. کنترل توپ بازهم در دستان ما خواهد بود. اتلتیکو بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.اگر بتوانیم کنترل توپ و میدان را به خوبی در اختیار بگیریم، قادر خواهیم بود تا موقعیت گلزنی خلق کنیم و فضاهای خالی را نیز پیدا خواهیم کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها