يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۲۷۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
کريستيانو رونالدو امروز همچون هميشه در تمرين رئال حاضر بود و بدون هيچ مشکلي تمرين را به پايان برد اما پس از آن، بلافاصله راهي کلينيک سانيتاس شد.
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو به دلیل اخراج در بازی مقابل کوردوبا، با یک استراحت اجباری روبرو شده و بطور حتم، دو بازی بعدی رئال را از دست خواهد داد. به گزارش as، رونالدو امروز پس از اتمام تمرین، راهی کلینیک باشگاه شد تا از سوی پزشکان، وضعیت پای چپ معمولا مشکل دار خود را بررسی کند.
در این گزارش البته تاکید شده است که این معاینه، به معنای مصدومیت رونالدو نیست و یک رویه روتین است که از سوی رونالدو هر ماه تکرار می شود. کریستیانو فردا از حکم محرومیت خود توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا مطلع خواهد شد. محرومیتی حداکثر 4 جلسه ای برای او پیشبینی می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها