کد خبر: ۲۹۰۲۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
کاپيتان استقلال ادعا مي‌ کند که سازمان ليگ بايد بازي استقلال را همان شانزدهم بهمن ماه شروع مي‌ کرد چون اين تيم بازيکنان زيادي در تيم‌ملي داشته است.
رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم که سازمان لیگ باید حداقل بازی استقلال با سپاهان را در همان تاریخ 16 بهمن ماه برگزار می‌کرد. ما بازیکنان زیادی در تیم‌ملی داریم. آنها امروز که حتما خسته هستند و فقط یک فردا را فرصت دارند تا در کنار سایر بچه ها تمرین کنند. پس فردا هم که تمرین ما سبک است و این کار ما را سخت می‌ کند.

او ادامه داد: البته ظاهرا چاره ای نداریم و باید تابع قوانین باشیم مطمئن باشید با حمایت طرفدارانمان می‌ رویم تا یک نتیجه آبرومند بگیریم چون اگر بازی را ببریم می‌ توانیم خیلی به صدر جدول نزدیک باشیم. بازیکنان جدید در این مدت عملکرد خوبی داشتند و فقط باید کاری کنیم تا روز بازی بدن هایمان آماده 90 دقیقه جنگیدن باشند.

عنایتی ادعا می‌ کند که تیم‌ملی نتایج خوبی در جام‌ملت‌ها‌ نگرفته است: اگر شما نگاه کرده باشید، متوجه می‌ شوید که نتایج ما دقیقا مثل نتایجی است که امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی در تیم‌ملی گرفته اند و حداقل از نظر نتیجه ای پیشرفتی نکرده ایم. حضور مربی بزرگی مثل کی‌روش باید باعث پیشرفت ما شود والا اینکه درجا بزنیم چیزی به ما اضافه نخواهد کرد.

کاپیتان استقلال ادعا می‌ کند از قبل هم پیش‌بینی این نتایج خوب را برای امارات کرده بود: متاسفانه فوتبال ما خالی از ستاره شده است و دیگر بازیکنی ندارد که بخواهد تاثیرگذار باشد. روزی من می‌گفتم که این لیگ امارات خروجی بسیار خوبی خواهد داشت و همه می‌ گفتند این لیگ به درد نمی‌ خورد. حالا شما می‌ بینید که چه تیم قدرتمندی از این لیگ بیرون آمده است. این بازیکنی که الان در تیم‌ملی امارات بازی می‌ کنند، در دوره ای که من آنجا بودم در رده های امید و جوانان بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها