کد خبر: ۲۹۰۲۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۲۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
تيم ملي استراليا، ظهر امروز با برتري 2-0 بر امارات، به فينال جام ملت هاي آسيا صعود کرد.
به گزارش "ورزش سه"، استرالیای میزبان، خیلی زود و در دقایق 4 و 13 توسط سانزبری و دیویدسون به دو گل دست یافت و در ادامه نیز فرصت های متعددی برای گلزنی خلق کرد. این دو گل، تضمینی بودند بر صعود زردپوشان به فینال جام ملت های آسیا.حالا آنها می توانند امیدوار باشند که در فینال روز شنبه در سیدنی، برای اولین بار قهرمان آسیا شوند. آنها 4 سال قبل با شکست 1-0 مقابل ژاپن در وقت های اضافه از رسیدن به این مهم، محروم شده بودند.
پوستکوگلو سرمربی تیم ملی استرالیا، در پایان بازی تیمش مقابل امارات گفت:" در طول هفته به سختی تمرین کرده بودیم و بازیکنانم برای کسب پیروزی مقابل امارات، زحمت فراوانی کشیدند. باید از این پیروزی لذت ببریم و در انتظار بازی فینال باشیم.درون رختکن، پس از بازی، هیچ جشنی در کار نبود؛ چرا که می دانیم هنوز به هدف اصلیمان نرسیده ایم.

فردا را به ریکاوری می پردازیم و سپس خودمان را برای بازی فینال آماده خواهیم کرد. می خواهیم تورنمنت را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم. استرالیا منتظر جشن قهرمانی است. ما حالا در مسابقات آسیایی حضور داریم و تاکنون در رقابت های مردان در این منطقه هیچ جامی نبرده ایم. می خواهیم قهرمان شویم تا باعث شادی یک ملت شویم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها