امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۰۲۸۳
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
دروازه‌بان پرسپوليس گفت: مي‌خواستند براي من حاشيه درست کنند و بگويند از رفتن نيلسون خوشحالم.
به گزارش پایگاه 598،سوشا مکانی در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد تعطیلات لیگ گفت: نمی‌شود گفت تعطیلات. ما تمرینات بدنسازی داشتیم و از نظر بدنی هم خوب پیشرفت کردیم و کم و کاستی‌ها را کادر فنی برطرف کرد. بعد از کارهای بدنی هم نوبت به کارهای تاکتیکی رسید. چند بازیکن تدارکاتی در دبی و تهران انجام دادیم. در تهران فکر می‌کنم با شهرداری تبریز بازی کردیم. با شرایطی که داریم آماده هستیم تا استارت خوبی در لیگ بزنیم.

به گزارش فارس، مکانی در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی‌های سختی داریم اما از نظر بدنی و فنی باید خودمان را در سطح بالا نگه داریم تا حرف‌های زیادی در این مسابقات داشته باشیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد جدایی نیلسون و اینکه شرایط برای او مهیا شده،‌گفت: تمرکزم روی کار خودم است و به مسائلی که به من مربوط نمی‌شود دخالت نمی‌کنم. سعی می‌کنم در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم و کارم را به درستی انجام دهم. برخی حواشی را برای ما ایجاد کردند و گفتند با رفتن نیلسون من خوشحال شدم. در حالی که اینگونه نبود. من اگر مشکلی داشتم در ابتدای فصل پرسپولیس را انتخاب نمی‌کردم چون در ابتدای فصل هم می‌دانستم نیلسون در پرسپولیس است. من برای نیلسون آرزوی موفقیت دارم و هر کجا که هست در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش سالم و موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها