کد خبر: ۲۹۰۲۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
هافبک تيم پرسپوليس گفت: در تعطيلات ليگ، بدنسازي فوق العاده‌اي انجام دادم و الآن در شرايط خيلي خوبي قرار دارم.
به گزارش پایگاه 598،پیام صادقیان در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس در مورد دیدار حساس تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: شناخت خیلی خوبی از ذوب آهن دارم چرا که چندین سال در این تیم بازی می‌کردم. حریف‌مان قدرتمند و قابل احترام است و در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی دارد که در نیم فصل هم به خوبی تیم‌شان را تقویت کردند. مسلما بازی خیلی سختی پیش رو داریم و انشاءالله دست پر از آنجا برگردیم.

به گزارش تسنیم، وی در خصوص اینکه گفته می‌شود به خاطر عدم پرداخت حق رشد او از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب آهن، نمی‌تواند در این بازی به میدان رود تأکید کرد: اول اینکه این حق رشد مربوط به من نمی‌شود بلکه یک مسئله بین 2 باشگاه است من اصلا در جریان این موضوع قرار نداشتم و آخرین خبری که دارم این است که در اصفهان بازی خواهم کرد. زمانی برای پرداخت این پول به باشگاه ذوب آهن در نظر گرفته شده است و تا آن زمان مشکلی برای بازی کردن نخواهم داشت.

صادقیان در مورد تعطیلی 50 روزه مسابقات لیگ گفت: در این مدت ما تمرینات خیلی خوبی پشت سرگذاشتیم و شخصا یک بدنسازی فوق العاده انجام دادم که در حال حاضر وضعیتم خیلی خوب است.

هافبک تیم پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که در این جلسه تمرینی با حمید درخشان داشت، توضیح داد: صحبت خاصی بین ما رد و بدل نشد و فقط در خصوص نحوه بازی کردنم حرف زدیم.

وی همچنین در مورد تغییرات ایجاد شده در مسابقات لیگ نیز گفت: مشکل خاصی وجود ندارد فقط فکر می‌کنم کادر فنی تا حدی برنامه تمرینات‌شان تغییر کرد و من خودم به قول معروف «اوکی» هستم و مشکلی برای بازی کردن ندارم.

صادقیان با اشاره به قضیه آشتی کردنش با محسن مسلمان نیز گفت: امروز تولد محسن مسلمان بود و به این خاطر حسین ماهینی دیروز میهمانی ترتیب داد و مرا دعوت کرد. بعد از آن مسلمان هم به آنجا آمد و پس از صحبت‌هایی که با او داشتم با یکدیگر آشتی کردیم. به هرحال فوتبال ارزش این را ندارد که ما 2 نفر با هم قهر باشیم، مخصوصا اینکه از بچگی با هم بودیم و در فوتبال رشد کردیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد پرسپولیس لیگ قهرمانان بتواند بازی‌های خوبی انجام داده و از گروهش صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها