يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۲۸۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مدافع با تجربه پرسپوليسي ها که نيم فصل اول عملکرد خوبي در خط دفاعي داشت مي‌ گويد تمام تلاش سرخپوشان اين است که نيم فصل دوم هوادارانشان را راضي کنند.
به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر در مورد شرایط پرسپولیس گفت: تمرینات که خوب پیش می‌ رود. ما کلا آماده شروع بازی ها هستیم.

او در مورد بازی با ذوب‌آهن در هفته هجدهم ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن همیشه سخت بوده ولی ما هم پرسپولیس هستیم و طبیعتا از 3 امتیاز این بازی راحت نمی‌گذریم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که قصد دارند انتقام بازی جام‌حذفی را از ذوب‌آهنی ها بگیرند پاسخ داد: نه جهت انتقام نیست. آن بازی دیگر گذشته و این یک بازی جدید است. ما فقط به فکر 3 امتیاز هستیم.

مدافع پرسپولیس در مورد خریدهای تیمش در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: من که نباید راضی باشم مربیان باید راضی باشند ولی ما خرید آنچنانی نکردیم.

او در مورد اینکه آخر فصل پرسپولیس چه جایگاهی را به دست می‌ آورد گفت: از الان نمی‌ توان در مورد پایان فصل حرف زد ما بازی به بازی جلو برویم. انشاالله که بتوانیم با کمک طرفداران نتایج خوبی بگیریم.

وقتی از او سوال شد که چه نظری در مورد تیم‌ملی دارد افزود: آنهایی که در استرالیا و کنار تیم‌ملی حضور داشتند باید نظر دهند نه من.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها