أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۸۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سسک فابرگاس در ليگ برتر انگلستان با دادن 15 پاس گل در صدر بهترين پاسورها قرار دارد. نقش فابرگاس در صدرنشيني چلسي انکارناپذير است.
به گزارش "ورزش سه"، آخرین نمونه از شاهکارهای این بازیکن اسپانیایی، در مقابل سوانسی بود که او سه گل از 5 گل چلسی را ساخت. فابرگاس به تلگراف گفت:" من پاس گل هایم را همانجور به یاد می آورم که یک مهاجم، گل هایش را. برخی مواقع از اینکه پاس هایم به گل تبدیل نمی شوند، احساس یاس می کنم. بخصوص در مقابل سوانسی که در یک صحنه، کاستا پاس والی زیبای من را گل نکرد. پس از آن می خواستم او را بکشم؛ چرا که آن یکی از بهترین پاس های دوران فوتبال من بود.کاستا برخی مواقع بخاطر گل نکردن پاس های من، مرا عاصی می کند.

وقتی توپ هنوز به من نرسیده، من وضعیت را آنالیز می کنم و سعی می کنم بهترین فضا را برای پاس دادن انتخاب کنم.همیشه در بازی به حرکت بعدی فکر می کنم. برخی مواقع اوضاع خوب پیش می رود برخی مواقع هم نه اما همیشه سعیم را می کنم تا بهترین پاس ها را به مهاجمانمان بدهم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها