يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۲۸۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
هافبک پيکاني ها مي‌ گويد با توجه به برنامه ريزي که داشته اند براي استارت مجدد ليگ آمادگي دارند.
به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی در مورد شرایط پیکان گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و اردوهای خوبی داشتیم، تیم کاملا آماده است فردا هم به مسجدسلیمان می‌ رویم تا برای بازی نفت آماده می‌ شویم، شک نکنید که از این دیدار دست پر برمی گردیم. البته این را هم در نظر بگیرید که با توجه به شرایط خطرناکی که نفت دارد آنها هم می‌ آیند که نتیجه بگیرند.

او در مورد اینکه با توجه به شروع یکدفعه ای لیگ آماده بازی ها هستند یا خیر ادامه داد: تا الان که داشتیم بدنسازی می‌ کردیم و این چند روز باقیمانده را ریکاوری می‌ کنیم امیدوارم در یکی، دو روز باقیمانده بدن هایمان به حالت قبل برگردد.

فشنگچی در پایان افزود: من فکر می‌ کنم این تعطیلی ها به نفع تیم ما بود تا بچه ها بتوانند بیشتر با هم هماهنگ شوند، نیم فصل اول یکسری ضعف ها داشتیم که قطعا در نیم فصل دوم برطرف می‌ شود. قول می‌ دهم که آخر فصل یک رده خوبی به دست خواهیم آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها