أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
آ اس رم روزهاي خوبي را سپري نمي کند. کسب 1 برد در 5 بازي اخير، سبب شده تا فاصله با يووه در صدر جدول به 7 امتياز برسد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 1-1 روز یکشنبه در زمین فیورنتینا، برخی شایعات مبنی بر توطئه برخی بازیکنان سرشناس رم علیه سرمربیشان رودی گارسیا، در رسانه های ایتالیا مطرح شد که واکنش فرانچسکو توتی را در پی داشت.

او به "کوریره دلو اسپورت" گفت:" هیچ توطئه ای بر علیه رودی گارسیا انجام نشده است.اینها شایعاتی مسخره هستند. ما یک تیم متحد هستیم و به کمک هم از این وضعیت بد خارج خواهیم شد. بدبینی ها در اطراف باشگاه رم بسیار زیاد شده که به اعتقاد من، غیرمنصفانه است و ما شایسته این جو مسموم نیستیم.
واضح است که در شرایط خوبی قرار نداریم.هر سه روز بازی کردن، کار آسانی نیست و نمی توان در همه مسابقات، 100 درصد آماده بود اما هم اکنون تیم دوم جدول هستیم و بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. به یک چهارم کوپا ایتالیا صعود کرده ایم و در لیگ اروپا هم همچنان می توانیم پیشروی کنیم. "

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها