أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
بهزاد داداش‌زاده ملي‌پوش سابق تيم‌ملي فوتبال ايران معتقد است فوتبال ايران اگر کي‌روش را از دست بدهد چندين سال عقب مي افتد.
به گزارش "ورزش سه" بهزاد داداش زاده راجع به انتقادات صورت گرفته اخیر نسبت به کارلوس کی روش نظر خود را اینگونه بیان می کند: جالب است که بعضی ها که اخیرا از کی روش انتقاد می کنند قبلا خودشان در همین جایگاه بودند، به آقایی که زمانی مربی تیم ملی بود باید گفت حداقل کاری که کی روش کرد این بود که هفت، هشت بازیکن جوان و جدید برای آینده فوتبال ایران آماده کرده است خود شما در دورانی بر مسند سرمربیگری تیم ملی بودید چه کردید و کدام بازیکن را معرفی کردید؟ یا مثلا کسی خودش قبلا رئیس فدراسیون فوتبال بوده و مربی خارجی هم آورده اما الان می آید و به ادامه کار با کی روش ایراد وارد می کند.

داداش زاده راجع به این انتقادات در ادامه گفت: عنوان می شود دست کی روش کاملا باز بوده و هرچیزی که میخواسته آماده بوده، اولا که باید اینگونه باشد، مگر می شود تدارکات قوی برای یک تیم در نظر نگیریم و بعد انتظار موفقیت داشته باشیم؟ در ضمن من نمی دانم آنها چگونه این صحبت را مطرح می کنند در حالیکه تیم ملی ایران فقط دو بازی تدارکاتی برای این جام انجام داد.

داداش زاده در پایان اضافه کرد: این میزان انظباطی که ما در تیم ملی دوره کی روش دیدیم را فقط در زمان حضور علی پروین در تیم ملی ایران شاهد بودیم. او کاملا موفق شده ریشه بازیکن سالاری را بزند. در ضمن از نکاتی که خیلی از ما باید از آن درس بگیریم میزان تعصب او به پیراهن تیم ملی ایران است. من فکر می کنم خیلی از ما، اندازه او برای احقاق حق فوتبال ایران تلاش نمی کنیم و حرص نمی خوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها