أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۳۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
رئیس دانشگاه آزاد واحد پرند گفت: نامه مقام معظم رهبری مسئولیت رایزنان فرهنگی کشورمان را دو چندان کرد و باید با تدوین برنامه‌ پیام این نامه را به اروپا و آمریکا برسانند.
"محمد قمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی گفت: این نامه مسئولیت رایزنان فرهنگی کشورمان را دو چندان می‌کند که با تدوین برنامه‌ بتوانند پیام این نامه را به جوانان خارج از کشور برسانند.
 
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی فراگیر برای نشان دادن حقیقت اسلام و قرآن به جوانان اروپایی از طریق شبکه‌های مجازی راهی‌ است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: جوانان غربی امروز تحت تاثیر جوسازی‌های ابررسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با بیان اینکه رهبر جمهوری اسلامی حجت را بر همگان تمام کرد، اظهار داشت: ایشان با نامه تاریخیشان توانستند دنیا را هدایت و با چراغ علمشان ان شاءالله بزودی راه همه جوانان را روشن خواهد شد.  
 
وی تصریح کرد: ایشان در این نامه گفته‌اند که حقیقت اسلام چیز دیگری است و دشمنان این دین می‌خواهند با تشکیل گروهک‌های تروریستی ترویج نادرست اسلام هراسی را گسترده و اسلام را از چارچوب اصلی خود دور کنند.  
 
قمی با بیان اینکه خوب است شبکه تلویزیونی در همین راستا برای همه دنیا تشکیل شود، تا بتواند این پیام‌ را به خوبی مخابره کند، عنوان کرد:  دفتر مقام معظم رهبری در قسمت امور بین الملل کار تبلیغ مسائل اسلامی در سطح جهان و ارتباط با دفا‌تر خارجی و سفارت‌ها را برعهده دارد که در تلاش است که اینگونه پیام‌ها را هرچه سریع‌تر و مطلوب‌تر تبیین کند.  
 
رئیس دانشگاه آزاد واحد پرند با بیان اینکه سفرا و رایزن‌های فرهنگیمان در کشورهای دیگر باید برای نشان‌دادن چهره حقیقی اسلام به جوانان، برنامه داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه ما در هر سمت و هر منصبی که هستیم می‌بایست با ترویج اینگونه نامه‌ها برای روشنگری جوانان غربی که از چهره نورانی اسلام بی‌خبرند، تلاش کنیم و نگذاریم اسلام در مظلومیتی که هم اکنون گرفتار آن است رهایی یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها