أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۳۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايران، دفتر سعيد جليلي عضو شوراي عالي امنيت ملي در جوابيه‌اي خبر پياده روي خود با معاون وزير خارجه امريکا در حاشيه نشست ايران و 1+5 به سال 2009 را تکذيب کرده است.

در اين توضيح آمده است: 1-‌ در صفحه اول با تيتر «استاندارد دوگانه براي قدم زدن هسته‌اي» در ذيل تيتر آمده است: «مخالفان در حالي پياده روي 15 دقيقه‌اي ظريف با همتاي امريکايي خود را زير سؤال برده‌اند که مشابه همين اقدام در سال 2009 و در حاشيه نشست ايران و 1+5 که هدايت تيم مذاکره‌کننده را سعيد جليلي عهده‌دار بود، اتفاق افتاده است.»

2-‌ در صفحه سوم در قسمتي از مقاله تحت عنوان «هجوم به اصول ديپلماسي» مجدداً خبر کذب مذکور مطرح و در ادامه آمده است: «براساس برخي منابع داخلي به نقل از نشريه غربي ساندي تايمز سعيد جليلي به‌صورت اتفاقي و بدون برنامه‌ريزي قبلي به پيشنهاد نماينده انگليس در فضاي سبز با معاون وزير خارجه امريکا به مدت 45 دقيقه قدم زده و گفت‌وگو کرده است.»

3-‌ در صفحه سوم در ذيل نخستين خبر ستون «ديگه‌چه‌خبر» نيز از قول آقاي صادق خرازي آمده است: «آقايان در مذاکرات استانبول به توافق رسيدند که مواد هسته‌اي را به روسيه بفرستند و در آنجا تبديل به ميله سوخت هسته‌اي کنند. رهبري به‌طور مستقيم وارد شدند و جلوي اين کار را گرفتند»، که اين مطلب نيز کذب محض است. گفتني است سخنان صادق خرازي در مناظره تلويزيوني وي با عليرضا زاکاني بيان شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها