أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۴۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
منابع خبری دولتی اعلام کرده اند که میزان عیدی کارکنان دولت در سال آینده چیزی در حدود 500 هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش پایگاه 598، منابع خبری دولتی اعلام کرده اند که میزان عیدی کارکنان دولت در سال آینده چیزی در حدود 500 هزار تومان تعیین شده است.


در این زمینه ، دکتر بیژن مطهر پژوهشگر اقتصادی در گفتگو با اقتصادپرس از نارضایتی کارکنان دولت در پی اعلام میزان عیدی آن ها در سال 94 خبر داد .

وی گفت : تعیین این میزان عید به هیچ عنوان متناسب با انتظارات کارمندان دولت نیست چراکه اصلا نمی تواند پاسخگوی نیازهای معیشتی و اجتماعی آن ها در ایام تعطیلات عید باشد .

مطهر در ادامه گفت : کارمندان دولت انتظار داشتند دولت با کسر هزینه های غیرضرور خود ، مبالغ باقیمانده را صرف مزایای عید کارمندان نماید اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد .

وی با انتقاد از دولت و توخالی دانستن شعارهای رفاهی و اقتصادی دولت در یکساله گذشت : تعیین میزان عیدی باید متناسب با میزان تورم در جامعه باشد که این اتفاق با تعیین میزان فوق به وقوع نپیوست .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها