کد خبر: ۲۹۰۴۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد تیم ملی حرف بزنم چرا که تمرکزم روی پرسپولیس است.
به گزارش پایگاه 598، محمد نوری در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: در پنجاه روزی که گذشت یک اردوی بسیار خوب در راس‌الخیمه داشتیم و پیش از آن هم یک دوره بدنسازی در تهران پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه از 50 روز تعطیلی لیگ نهایت استفاده را بردیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط به گونه‌آی فراهم شد که بتوانیم دوباره بدنسازی کنیم تا برای نیم‌فصل دوم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

نوری ادامه داد: متاسفانه هنوز تیم از شرایط بدنسازی خارج نشده و اینکه لیگ کمی زودتر از تاریخ قبلی آغاز می‌شود کمی کارمان را سخت می‌کند. به هر حال با بازیکنانی که جذب کرده‌ایم شرایط‌ مان مخصوصا در خط حمله بهتر شده است و امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در مورد تیم ملی حرف نمی‌زنم گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم را روی پرسپولیس می‌گذارم و برای موفقیت تیمم در مسابقات پیش رو تلاش خواهم کرد. کار سختی در پیشس داریم اما مطمئنم که به موفقیت می‌رسیم.

وی  در مورد دیدار با ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و بدون شک بازی برابر این تیم برای هر تیمی بسیار سخت است.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها