أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۴۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با ذوب‌آهن حتی در ورزشگاه آزادی هم سخت است چه برسد به دیدار در اصفهان.
به گزارش پایگاه 598، پیام صادقیان در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد بازی روز جمعه با ذوب‌آهن گفت: بازی با این تیم در ورزشگاه آزادی هم سخت است چه برسد به اینکه در اصفهان ما بازی داریم.

وی در مورد بحث حق رشد که باید به ذوب‌آهن پرداخت شود و اینکه پرداخت نشدنش مانع حضور او در میدان خواهد شد، گفت: یکی دو روز است که فهمیدم موضوع چیست. ظاهرا به من مربوط نمی‌شود و باشگاه پرسپولیس باید مبلغی را به عنوان حق رشد به باشگاه ذوب‌آهن بدهد. من در جریان این مسئله نیستم اما فکر می‌کنم می‌توانم جمعه بازی کنم و زمانی برای پرداخت این مبلغ وجود دارد.

بازیکن پرسپولیس در مورد تعطیلی 50 روزه لیگ گفت: از نظر شخص من خیلی خوب بود چون من محروم و مصدوم شدم و توانستم در این مدت بدنسازی خوبی داشته باشم. تیم ما هم بدنسازی کرد و می‌توانیم روز جمعه بازی قابل قبولی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه تغییر برنامه لیگ خللی در کار تیمی پرسپولیس وارد نمی‌کند، گفت: کادر فنی برنامه دیگری داشت اما با تغییر برنامه شرایط فرق کرد. به هر حال بدن من و بازیکنان دیگر آماده است و می‌توانیم بازی کنیم.

صادقیان در مورد جلسه با درخشان پیش از تمرین امروز گفت: درخشان درباره نحوه بازی کردن صحبت‌هایی با من مطرح کرد. بازیکن پرسپولیس در مورد آشتی‌اش با محسن مسلمان گفت: امروز تولد محسن بود. حسین ماهینی هم روز گذشته مهمان من بود و بعد از تمرین محسن هم آمد و با هم خیلی صحبت کردیم و حسین ماهینی ما را آشتی داد. دیدم فوتبال خیلی هم ارزش ندارد که بخواهیم رفاقت دوران کودکی‌ام را خراب کنیم. من و محسن با هم بالا آمدیم و از کودکی با هم بودیم.

وی در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی‌های خیلی سختی داریم اما همیشه امیدواریم و تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها