يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۲ آذر ۱۳۹۰
ضرب الاجل دو هفته اي براي مسئولين در راهپیمائی اعتراض مردم تهران
پس از رونمايي سازه جديد ميدان انقلاب اسلامي تهران در مردادماه سال ۸۹ مردم و البته مسئولين در مناسب و رده هاي مختلف متوجه ایراد جبران ناپذیری شدند كه با صرف هزينه هاي گزاف از بيت المال در ميدان انقلاب تهران به بارآمده بود.
به گزارش جهان اشکال غير قابل اغماض كه به دليل وضوح بي چون و چرا ، حتي هيچ كس به خود اجازه توجيه آن را هم نداد. پس از مدتها انتظار و پس از تخريب نماد اصلي ميدان انقلاب سازه اي رونمايي شده بود كه همه مي توانستند دهها ستاره نحس داوود را به وضوح بر روي آن مشاهده كنند. 

اين فرايند يك سال و نيم به طول انجاميد كه بابازتاب محدود رسانه اي و البته با اعلام موضع مقطعي و قول پيگيري از سوي نماينگان مجلس شوراي اسلامي به پايان رسيد. تا اينكه هفته نامه يالثارات پس از گذشت اين مدت وافزايش تماسهاي مردمي براي پيگيري اين مطالبه عمومي براي رفع يك منكر آشكار و ثابت در ميدان اصلي شهر اقدام به درج دوباره يك گزارش از شرح ماوقع ماجرا نمود كه با كمال تعجب با اعلام بي اطلاعي نايب رئيس كميسيون فرهنگي وامنيت ملي مجلس از يك سو وواكنش بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس از سوي ديگر همراه شد چنانچه سردار باقر زاده اعلام كرد وي در راس بنياد متبوعش در اين رابطه حتي با رئيس جمهور ديدار داشته و از وي قول مساعد براي تامين بودجه به منظور اصلاح سازه فعلي را دريافت كرده است.
 
به گزارش ارگان رسانه ای انصار حزب الله تهران اين درحالي است كه براساس مستندات بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس شهردار تهران نيز در مورخه دوم دي ماه ۸۹ طي يك نامه به شماره ۱۱۹/م/پ و پيوست آن از سوي بنياد مذكور، از وجود ستاره هاي داوود در سازه جديد ميدان انقلاب و لزوم اصلاح فوري آن مطلع گشته است چنانچه در بند ۳ اين نامه آمده بود:"طرح موجود در «ميدان انقلاب» به دليل بهره‌گيري از نماد رژيم غاصب صهيونيستي مورد انتقاد جدي است که علي‌القاعده دستور تخريب آن توسط شهردار محترم تهران صادر خواهد شد. بنابراين طرح عاشورائيان به عنوان جايگزين پيشنهاد مي‌گردد. خواهشمند است دستور فرماييد: اقدامات لازم جهت اجراي پروژه به عمل آيد."



البته شهردار تهران نيز طي نامه اي به شماره۱۰۳۵۲۴۳/۸۹۱۰در مورخه ۱۱بهمن ۸۹ به آقاي شوشتري مديرعامل محترم سازمان زيباسازي، دستور اقدام لازم را صادر مي‌نمايد و براساس اين دستور،معاونت فني و مهندسي بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس طي نامه اي به شماره۲۵۲۹-۰۵/۶۹ در مورخه ۳۰ دي ۸۹ به آقاي شوشتري مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران اجراي اين دستور را پيگيري ميكند.

اماپس از اين فرايند ياد شده با پاسخ سازمان زيباسازي شهرداري تهران طي نامه‌اي به شماره۱۳۳۲۱۱۸/۶۱۵ در مورخ ۲۵ اسفند ۸۹ به معاون فني و مهندسي بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس خاتمه يافته و متوقف مي گردد.

اين مبنايي بود كه سردارسيد محمد باقرزاده براساس آن در گفت و گو با يالثارات در شماره ۶۴۶ از عملكرد مسئولين اعلام نا اميدي و خواستار اتخاذ تصميم از سوي مردم دراين رابطه شد.

براين اساس و با توجه به تمام شدن حجت بر مسئولين اجماع عمومي مبتني بر عزمي يكپارچه براي عملي كردن بخش آخر بند ميم وصيت نامه امام خميني (ره) قرار گرفت كه مطابق آن آمادگي عمومي براي حذف ستاره نحس داوود از سازه ميدان انقلاب اعلام شد.

اين تصميم به شكل رسمي از طريق چاپ آگهي در شماره ۶۵۰ هفته نامه يالثارات به اطلاع عموم مردم رسيد دراين اطلاعيه ضمن استناد به فرمايش رهبر معظم انقلاب در ۲۹ ابان ۸۷ كه فرموده بودند:"صهیونیستها هر نقطه‏ دنیا كه خواستند یك ساختمانی بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ داوود را سعی كردند یكجوری رویش تثبیت كنند. كار سیاسی‏شان اینجوری است."

انصارحزب الله تهران اعلام کرد روز جمعه۱۱ آذر ماه از مقابل درب اصلی دانشگاه بعد از اقامه نمازجمعه تهران در اعتراض به کوتاهی مسئولان در پاکسازی علامت نحس ستاره رِِژیم صهیونیستی از میدان انقلاب، راهپیمایی می کند. و از مردم خواست تا با شعارمرگ بر اسرائیل علامت نحس ستاره‌ رژیم اشغالگر قدس این لکه ننگ را از دامان میدان انقلاب پاک کنند.

تهراني و شهرستاني الله اکبر گفتند

دراين اطلاعيه كه از ساعات اوليه صبح چهارشنبه ۹ آذرماه از طريق تمام دكه هاي مطبوعاتي كشور در اختيار مردم قرار گرفته بود خواسته شد با پیامک نمودن شعار «الله اکبر» به سامانه اطلاع‌رسانی انصارحزب‌الله تهران به شماره ۳۰۰۰۵۶۹۲ براي انجام اين برنامه اعلام آمادگی كنند.

دريافت صدها پيامك "الله اكبر" در ساعات اوليه صبح ۹ آذر از طريق سامانه پيام كوتاه انصار حزب الله و تماسهاي تلفني هموطنان متدين شهرستاني و اعلام آمادگي براي حضور در اجتماع روز جمعه كه پس از آن هم با قوت ادامه يافت مويد اين مسئله مهم بود كه مردم انقلابي، همواره هوشياري و سرعت عمل انقلابي خود را حفظ در صورت لزوم در صحنه عمل حاضر مي شوند.

مذاکره براي لغو راهپيمايي

اما گويا جديت مردم براي ورود به صحنه عمل تكاني جدي به مسئولين خواب زده وارد كرد.سند اين ادعا تماسهاي مكرر آنان با مسئولين مختلف برگزار كننده اين راهپيمايي طي ساعات باقي مانده به برگزاري آن بود،تا شايد بواسطه مذاكره! مردم را از تصميم قاطع خود منصرف كنند. اين درحالي بود كه در تمام مدت كساني كه خود را مسئول رسيدگي به اين مسئله معرفي مي كردند، مصرانه سعي بر اظهار بي اطلاعي از اين فاجعه وسپردن ضمانت براي اصلاح آن داشتند.

رد هرگونه مصالحه از سوي امت حزب الله

براين اساس از سوي انصار حزب الله اعلام شدكه زمان اينگونه مذاكرات و ضمانت سپاري ها به پايان رسيده و اگر مسئولين زيربط قصدي براي اصلاح سازه ميدان انقلاب اسلامي تهران دارند بايد تا قبل از اقدام عملي مردم به اين كار مبادرت ورزند و يا فرايند ان را به زماني پس از روز جمعه موكول كنند.

اقدام منفعلانه در نيمه شب

مبرم شدن قصد جدي مردم در اصلاح نماي شرم آور ميدان انقلاب براي مسئولين دليلي بود تا در يك اقدام منفعلانه در ساعت ۲۳ شب قبل از راهپيمايي نماي ميدان انقلاب اسلامي تهران را از طريق نصب داربست و تصاويري مربوط به شعائر ديني و مذهبي در قالب عزاداري هاي محرم مسدود كنند تا ضمن ايجاد معذوريت براي مردم متدين از ورود آنان به سازه اين ميدان نيز جلوگيري كرده باشند.

هزاران نمازگزار تهراني با شعارهاي الله و اکبر، مرگ بر اسرائيل مرگ بر انگليس وارد ميدان شدند و يک صدا با شعارهاي ذيل خواستار اصلاح نماي ميدان انقلاب اسلامي تهران شدند:

تنها اباعبدالله(ع) مي توانست راه مردم را سد کند

"حزب الله بيدار است از صهيونيست بيزار است"،"نمادصهيونيستي تخريب بايد گردد؛ميدان انقلابي تطهير بايد گردد"،"طراح اين جنايت تعقيب بايد گردد؛مسئول بي کفايت تعزير بايد گردد"،"ابراز خشم امت عليه انحراف است؛ مطالبه مردمي اصلاح اين نماد است."

مردم انقلابي و نمازگزار تهران درحالي با تهيه ابزار آلات ساختماني و با قصد پاکسازي نماي ميدان انقلاب اسلامي از ستاره هاي نحس داوود وارد آن شدند که از يک سو با بنر هاي طرح جديد ميدان انقلاب که ساعاتي پيش از سوي شهرداري نصب شده بود و از سوي ديگر با بنرهاي مذهبي مربوط به تصاوير عزاداري سالار شهيدان که سازه ميدان را از چشم پنهان مي ساخت موجه گرديدند.

قطع نامه پاياني
اين در حالي بود که مردم به سه تکبير به حضور خود در ميدان انقلاب اسلامي تهران تا دوهفته ديگر پايان دادند .گفتني است متن قطع نامه صادر شده از سوي نمازگزاران جمعه ۱۱ آذر ماه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مکانی که اکنون این بیانیه در آن قرائت می‌شود، وادیِ مقدسی است که ده‌ها سال است ملت مسلمان و آزاده ایران، ایام الله ۲۲ بهمن و روز قدس را با حضور در اینجا مبدل به نماد مبارزه با صهیونیسم بین الملل و ایادی استکبار جهانی ساخته‌اند. مکانی که میلیونها انسان وارسته یکصدا در آن فریاد برآورده‌اند؛ «مرگ و ننگ باد بر اسرائیل، این شجره خبیثه جنایت و استکبار»؛ اینجا میعادگاه سربازان آن پیر سفر کرده‌ای است که می‌فرمود: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود"



اما در میان بهت و حیرت ملتی که تا بن دندان از اسرائیل متنفرند، ماه‌هاست که عبادتگاه ضدصهیونیستی‌شان آلوده به نماد نحس صهیونیسم گشته است! شهرداری تهران با ساخت تپه‌ای بی‌معنا در وسط میدانی که نماد انقلاب اسلامی بود، اولا هویت انقلابی این میدان تاریخی که در ذهن مستضعفین عالم، یادآور فتح‌الفتوح ملت آزاده ایران است را از آن سلب نمود و ثانیا از این زشت‌تر و نابخشودنی‎تر آنکه این تپه نامیمون را منقش به ستاره نحسی ساخت که در همه جای عالم، دولت جعلی اسرائیل غاصب و صهیونیسم جهانی را با آن می‌شناسند! نماد شیطانی‌ای که ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای در وصف آن فرمودند: «صهيونيستها هر نقطه‏ دنيا كه خواستند يك ساختماني بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ داوود را سعي كردند يكجوري رويش تثبيت كنند. كار سياسي‏شان اينجوري است.»

مردم متدین تهران با تصور اینکه مسئولان محترم شهرداری از سر غفلت دست به چنین اقدام مشکوکی زده‌اند، ماه‌هاست که طی تماسهای مکرر با شهرداری تهران خواستار برچیده شدن این نماد کریه‌المنظر از میدان انقلاب اسلامی بوده و هستند. اما متاسفانه تا اکنون هیچ پاسخی به این مطالبه به حق ملت داده نشده است.

لذا ما مردم تهران، امروز به عنوان اتمام حجت با شهرداری، در این مکان مقدس جمع شده‌ایم تا اولا مراتب انزجار خود را از این اقدام مشکوک و توهین‌آمیز ابراز داریم و ثانیا ضمن تعیین ضرب‌الاجلی دوهفته‌ای برای شهرداری تهران خواستار محو این نماد ولایت شیطان از میدان مرکزی ام‌القرای جهان اسلام گردیم. که اگر خدای ناخواسته مسئولان شهرداری طی دوهفته آینده به تکلیف شرعی خویش عمل ننمایند فرزندان حضرت روح‌الله مطابق بند میم وصیت‌نامه سیاسی – الهی امام خویش وظیفه بر زمین مانده مسئولان خاطی را به موقع اجرا گذاشته و این نماد شیطانی را محو خواهند ساخت.

در پایان با اعلام حمایت قاطع از اقدام انقلابی و غرورآفرین دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی پیر استعمار و قدردانی از نمایندگان ملت به واسطه تصویب قانون اخراج سفیر انگلستان از ایران، بار دیگر با عنایت به تعلل دستگاه دیپلماسی و اقدام نسنجیده وزیر امور خارجه در مواجهه با غیرت به خروش آمده دانشجویان، ضمن ابراز خرسندی از فرار خفت‌بار سفیر انگلیس، خواستار رسیدگی جدی مجلس به پرونده وزیر امور خارجه طی ماه‌های اخیر، خصوصا در مواردی چون مرگ ولیعهد عربستان، انفعال سوال‌برانگیز در مقابل موج بی‌سابقه بیداری اسلامی و نهایتا ابراز تاسف آن وزارتخانه خطاب به حیوانات لندن‌نشین، نسبت به تسخیر سفارت‌خانه آنها توسط دانشجویان غیرتمند مسلمان می‌باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
ایول اگر همیشه اینقدر تو صحنه باشیم هیچ مسئولی نمیتونه خطا بکنه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها