يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۴۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
بزرگداشت شهادت جهاد مغنیه
اجتماع جهاد ادامه دارد با هدف گرامی اشت مقام شهیدان جهاد مغنیه و سردار الله دادی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، پیروان، دوست داران و رهروان مکتب شهدا جهت پاسداشت مقام شهید جهاد مغنیه و سردار الله دادی اجتماع بزرگ "جهاد ادامه دارد" را در تهران برگزار می کنند.

این برنامه با حضور خانواده های معظم شهدا و سرداران رشید اسلام و عموم مردم و دوست داران مکتب شهدا روز جمعه مورخ دهم بهمن ماه از ساعت 15:30 در تالار بزرگ وزارت کشور واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.

گفتنی است جهاد مغنیه فرزند سردار رشید اسلام عماد مغنیه؛ هفته گذشته به همراه جمعی از رزمندگان حزب الله و سردار الله دادی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه دعوت حق را لبیک گفتند و در منطقه "قنیطره" واقع در منطقه مرزی سوریه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها