أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۴۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
پرسپوليس با 22 امتياز روي پله هشتم و ذوب‌آهن با 21 امتياز روي پله نهم جدول رده بندي ليگ قرار دارند.
به گزارش پایگاه 598،  یک برد می‌ تواند هر کدام از این دو تیم را بالای سایپا و صبای 24 امتیازی ببرد (به شرط آنکه سایپا و صبا، این هفته برنده نباشند) تیم های میانی جدول رده بندی لیگ در چنین اوضاع و احوالی به میدان هم می‌ روند.

1. آخرین بازی 2 تیم در جام حذفی برگزار شده اما در دور رفت این بازی ها تیم پرسپولیس یک ـ صفر برنده شده است. گل پرسپولیس را در دقیقه 71 مهدی طارمی به ثمر رساند.

2. پرسپولیس عملکرد خوبی در 3 بازی آخر خود نداشته است. سرخپوشان بعد از آنکه 2 ـ یک استقلال را بردند برابر نفت و سپس فولاد 2 ـ یک باختند اما ذوب‌آهن ابتدا پدیده را 2 ـ صفر و سپس صبا را 3 ـ یک برده اما در بازی سوم خود به تراکتورسازی 2 ـ یک باخته است.

3. در هفته هفدهم لیگ پارسال پرسپولیس روی پله سوم و ذوب‌آهن در رتبه چهاردهم بودند، پرسپولیس 5 پله سقوط و ذوب‌آهن 5 پله صعود نسبت به زمان مشابه در سال گذشته داشتند.

4. پرسپولیس از جمع مردان اصلی خود رضا حقیقی، میثم حسینی و نیلسون را از دست داده و از هفته هفدهم به بعد تادو، علی علیپور، همامی، بابک حاتمی و میردورقی را جذب کرده است.

5. ذوب‌آهن از هفته هفدهم به بعد مسلمان و مصطفی شجاعی را از دست داده و کاوه رضایی، ولید اسماعیل و مهدی پور را جذب کرده است.

6. پرسپولیس در بازی رفت علی دایی را به عنوان سرمربی داشت و حالا حمید درخشان جای دایی را گرفته است. گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس که روزی شاگرد حمید درخشان در همین تیم پرسپولیس بود، برای انتقام می‌ آید تا باخت دور رفت را فراموش کند.

"ورزش سه"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها