أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۵۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
نماینده اردبیل در مجلس از نامه نمایندگان به رئیس مجلس برای اعلام اسامی 170 داوطلب نمایندگی مجلس دوره‌ هشتم در انتخابات که به ادعای رحیمی از وی پول گرفتند، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی پیش‌از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران از تهیه نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس به منظور اعلام اسامی 170 داوطلب نمایندگی مجلس دوره‌ هشتم در انتخابات که به ادعای رحیمی از وی پول گرفتنه بودند، خبر داد.

پیگیری خبرنگار فارس از این مسئله حکایت دارد که این نامه در همان ساعات ابتدایی جمع‌آوری امضاء، توسط تهیه‌کنندگان از دستور کار خارج شده و حتی به گفته یکی از نمایندگان، توسط متولیانش پاره شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
گفت خاله خوشاشو گفتند هممون مثل همیم
170 یعنی اکثریت مجلس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها