يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۵۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
نماینده بروجرد با بیان اینکه جهت‌گیری نظام و رهبری برخورد با هرگونه سوءاستفاده از اموال جامعه است، گفت: از قوه قضائیه تقاضا داریم تا بدون اغماض به پرونده‌ها از جمله کرسنت و آقازاده معروف رسیدگی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: عالم عرصه درگیری و مواجهه دو جبهه حق و باطل است، اوباش، اراذل و آدم‌های اتوکشیده جبهه باطل قرن‌هاست بر مظلومان و مستضعفان تاخته‌اند و اکنون رستاخیزی عظیم برپاست.

وی افزود: مردان و زنان و رزمندگان جبهه حق با رجعت به معارف و احکام الهی جان تازه‌ای یافتند و همچون سیلی بنیان‌کن در حال تجهیز و حرکت هستند و شیاطین تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا شاید مانع تحقق وعده‌های الهی شوند.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: ترس از بیداری اسلامی و حب به حیات و غلبه است که جبهه استکبار را برای کشتار به سوریه و عراق و افغانستان و سایر بلاد اسلامی کشانده است.

بیرانوند تصریح کرد: ترس از قدرت نرم اسلام در جذب جوانان غربی است که آنها را وادار می‌کند نقاب از چهره بردارند و به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت کنند.

وی ادامه داد: تناقض‌گویی ناشی از ترس آنها به گونه‌ای است که با اینکه پرداختن به موضوع هولوکاست را جرم می‌دانند، اما اهانت به بزرگترین سرمایه معنوی بشریت را آزادی بیان و مجاز می‌دانند و ما این اهانت را قویا محکوم می‌کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان داشت: آمریکا به دنبال آن است تا از تحریم به عنوان عامل فشار علیه ایران استفاده کند و اراده خود را از طرق مختلف جاری کند، اما در داخل کسانی هستند که با ساده‌انگاری نقشه دشمنان را تشخیص نداده و تلاش دارند دولت آمریکا را دولتی مثل دیگران تصویر کرده و سعادت ملت بزرگ ایران را ذیل نظم آمریکا تعریف کند.

بیرانوند اضافه کرد: عده‌ای سعی دارند دخالت‌های آمریکا را نبینند و تلاش دارند مردم را به دادن امتیاز به دشمن شرطی کنند، معلوم نیست با کدام تحلیل و با تکیه بر کدام جهان‌بینی به دنبال حساسیت‌زدایی و تطهیر چهره مجسم یعنی آمریکا هستند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 گفت: مذاکرات هسته‌ای متأثر از سیاست خارجی توسعه گرا و تعامل سازنده آشفتگی ژنتیکی فراوانی دارد، توافقنامه عملا ناقص‌الخقه و پرهزینه متولد شد، دولت از سایر فرصت‌های نظام در برابر آمریکا حفاظت و حدودی را که ملت معلوم کرده است رعایت کند.

نماینده بروجرد در ادامه گفت: خطوط اعلامی حاکی از آن است که متعادل کردن بعضی از عدم توازن‌ها روح حاکم بر برنامه ششم است که این ایده جالبی است، اگر در عدم توازن اقتصادی خلاصه نشود.

بیرانوند با اشاره به نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: در بحث یارانه‌ها دولت مجاز به اجتهاد نیست، قانون را در شناسایی اقشار پردرآمد و حذف یارانه آنها اجرا کند.

وی افزود: حضور موسیونرهای سیاسی که برای شفای فتنه‌گران به ایران رفت و آمد می‌کنند، نشان می‌دهد فتنه‌گران از حمایت داخلی ناامید شدند و به کمک اجانب محتاج و لازم است تا دستگاه‌های مسئول در این باره هوشیاری به خرج دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: یکی از آفت‌هایی که نظام را تهدید می‌کند، خطر دنیاطلبی کسانی است که به اموال جامعه و اختیارات دسترسی دارند، دنیاطلبی و قدرت‌طلبی افراد ضعیف‌النفس می‌تواند منشأ ظهور و بروز موالیان و حاکمان مجازی شود که مصلحت جامعه را فدای دنیاطلبی خود می‌کنند.

بیرانوند اضافه کرد: گرچه جهت‌گیری نظام و رهبری برخورد با هرگونه سوءاستفاده از اموال و اختیارات جامعه است و انتظارات مردم نیز در همین راستا است از قوه قضائیه تقاضا دارد تا بدون اغماض به همه پرونده‌ها از جمله پرونده کرسنت و اوستات اویل آقازاده معروف رسیدگی کند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها