أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۵۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
سخنگوی دولت با بیان اینکه ۱۵۰میلیارد تومان برای تکمیل بخش‌هایی از مسیر تهران شمال مانند هراز و فیروزکوه اختصاص یافته است، گفت: پژوهشگاه فضایی به کار خود ادامه می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، گفت: شورای عالی اداری در راستای توجه ویژه به سازمان فضایی مصوبه سال ۸۹ را لغو و این سازمان را به زیرمجموعه وزارت ارتباطات منتقل کرد.

وی افزود: پژوهشگاه فضایی هم به کار خود ادامه می‌دهد. سخنگوی دولت با بیان اینکه در لایحه بودجه ۹۴ بالغ بر ۵۲هزار میلیارد تومان نسبت به سال ۹۳ به طرح تحول نظام سلامت تخصیص یافته است، گفت: بیشترین تخصیص بودجه به بخش سلامت تعلق گرفته است.

نوبخت گفت: تخصیص ۱۵۰میلیارد تومان برای تکمیل بخش‌هایی از مسیر تهران شمال مانند هراز و فیروزکوه و محور قزوین رشت از دیگر مصوبات امروز هیئت دولت بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها