امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۰۵۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
شهر تبريز، شاهد ديدار گسترش فولاد تيم سيزدهم ليگ و سايپا تيم ششم ليگ است.
به گزارش "ورزش سه"، تبریزی‌ها میزبان سایپا هستند که با 24 امتیاز روی پله ششم جدول است. برد سایپا این تیم را در رتبه ششم نگه می‌ دارد در حالی که گسترش فولاد در صورت برد می‌ تواند 19 امتیازی شده و تا رتبه یازدهم بالا بیاید.

1. سایپا در 3 بازی آخر خود با تیم سپاهان 2 ـ2 کرده است، برابر نفت مسجدسلیمان با پیروزی یک ـ صفر از میدان خارج شده است و با پیکان هم به تساوی یک ـ یک رسیده است. این در حالی است که گسترش فولاد در 3 بازی آخرش، 2 ـ صفر تیم راه‌آهن را شکست داده است. با استقلال خوزستان 2 ـ2 کرده و از سپاهان 4 ـ یک باخته است.

2. بازی رفت 2 تیم که روز 23 مرداد در کرج برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

3. مجید جلالی جای خود را نسبت به بازی رفت حفظ کرده است در حالی که در تیم گسترش فولاد، مهدی تارتار جای خود را به فراز کمالوند داده است.

4. هیچ کدام از 2 تیم در این بازی یار محروم ندارند.

5. گسترش فولاد با 25 گل خورده بدترین خط دفاع مسابقات لیگ را دارد.

6. سایپا که کمندانی و فرشاد قاسمی را جذب کرده است، بازیکنانی مثل سیدصالحی، میلاد کرمانی، کاوه رضایی، بابک حاتمی و میردورقی را از دست داده است.

7. گسترش فولاد هم که بایرامی، مهدی نظری، رودریگو لوپز، قریشی و مهدی پور را از دست داده بازیکنانی را جذب کرده که برخی از آنها در بازی آخر گسترش بازی کرده اند. سیدمحس حسینی، مصطفی اکرامی و نوشی صوفیانی هم به این تیم اضافه شده اند.

8. سال گذشته در پایان هفته هفدهم سایپا هشتم و گسترش فولاد یازدهم بودند. حالا سایپا نسبت به پارسال در چنین زمانی سایپا 2 پله صعود و گسترش فولاد 2 رتبه تنزل یافته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها