أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۵۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
محرم نويدکيا قرار است امروز با حضور در سفارت آلمان ويزاي خود را براي سفر به اين کشور دريافت کند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار بیست و ششم مهرماه بود که محرم نویدکیا در میادین فوتبال رویت شد. آن روز کاپیتان سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه کوچک سیرجان ۷۲ دقیقه برابر گل گهر به میدان رفت و در خداحافظی زودهنگام طلایی‌پوشان از این رقابت‌ها سهیم شد.

بعد از آن بود که خبر رسید مصدومیت باز هم به سراغ محرم آمده و او برای مشورت با پزشک معالجش باید بار دیگر به آلمان برود. سفری که قرار بود ۵۰ روز پیش انجام شود اما به دلیل مشکلات ویزا تا به امروز عقب افتاده است.

نویدکیا امروز مجددا به سفارت آلمان در تهران مراجعه می‌کند تا ویزای سفر به این کشور را دریافت کند. باید دید که طلسم سفر درمانی کاپیتان سپاهان امروز می‌شکند و او از این بلاتکلیفی در می‌آید یا خیر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها