أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۵۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
رئيس کميته داوران تاکيد دارد که انتخاب گروه داوري از ايران براي قضاوت در فينال جام ملت‌هاي آسيا گوياي پتانسيل بالاي داوران ايراني است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فریدون اصفهانیان درباره قضاوت فغانی در فینال جام ملت های آسیا گفت: از شروع رقابت های جام ملت های آسیا شاهد قضاوت خوبی از گروه داوری کشورمان در این بازی ها بودیم که نحوه قضاوت آنها باعث شد در هر مرحله امتیاز بالایی کسب کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر عملکرد فغانی، سخندان و ابوالفضلی نشان از تجربه و تسلط بالای آنها داشت و به خصوص حضور فغانی در جام جهانی، همانطور که پیش تر به آن اشاره کرده بودم شانس بالایی را برای قضاوتش در بازی فینال ایجاد کرد. البته در آن بازی ها هم اعتقادم این بود که نباید وی را به عنوان داور چهارم قرار می دادند و شایستگی قضاوت در جام جهانی را کاملا داشت.

رئیس کمیته داوران در ادامه افزود: اکنون که این افتخار نصیب این سه داور خوب و جامعه داوری کشورمان شده است لازم می دانم این موفقیت را به جامعه فوتبال و بخصوص تمام افرادی که در کمیته و دپارتمان داوری از سال های گذشته تا به امروز فعالیت کرده و روی این عزیزان سرمایه گذاری کرده اند، تبریک بگویم.

اصفهانیان درباره حساسیت بازی فینال اظهار داشت: همانطور که اشاره کردم این داوران از تجربه و تسلط بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بعید می دانم مشکلی در قضاوت این دیدار داشته باشند. علاوه بر آرزوی موفقیت که برای گروه داوری کشورمان در بازی فینال دارم امیدوار هستم تا با ارائه قضاوت بی نقص بیش از پیش پتانسیل داوری ایران را به اثبات برسانند. البته انتخاب گروه داوران ایران برای قضاوت دیدار فینال جام ملت های آسیا گویای پتاسیل داوران ایرانی است.

وی در پایان گفت: اینکه برای نخستین بار شاهد قضاوت داورانی از ایران در 19 دوره گذشته جام ملت های آسیا هستیم بسیار اتفاق خوبی برای سه داور انتخاب شده و جامعه داوری کشورمان است که بار دیگر این دستاورد را تبریک می گویم و امیدوارم شاهد قضاوت بسیار خوب داورانمان در بازی فینال باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها