يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۵۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
مربي دروازه‌بان‌هاي تيم پرسپوليس اعلام کرد که هنوز دروازه‌بان اين تيم براي بازي با ذوب‌آهن مشخص نشده و اين اتفاق در آخرين لحظات رخ مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، نادر باقری در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی جمعه با ذوب‌آهن گفت: شرایط‌مان بد نیست اما اگر بازی‌ها یک هفته دیرتر و بر اساس برنامه قبلی برگزار می‌شد شرایط‌مان ایده‌آل‌تر می‌شد. طبق برنامه قبلی برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم اما باید حالا زودتر به میدان برویم.

وی درباره وضعیت مسعود همامی و سوشا مکانی در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه هر دو دروازه‌بان به خوبی تمرین می‌کنند و از نظر روحی روانی و فنی در بهترین شرایط خود هستند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این مسئله که آیا دروازه‌بان اصلی این تیم برای بازی با ذوب‌آهن مشخص شده است، تصریح کرد: این مسئله هنوز مشخص نیست و تا دقیقه 90 هم مشخص نمی‌شود. پیش از بازی حمید درخشان در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

باقری ادامه داد: همامی شرایط خوبی دارد و دروازه‌بان خوش تمرینی است. من از او راضی هستم اما باید آماده‌تر شود. مکانی هم که در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

وی در واکنش انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس مانند اسماعیل حلالی مبنی بر اینکه جدایی نیلسون از این تیم و حضور مسعود همامی به ضرر سرخپوشان خواهد شد، عنوان کرد: حلالی نظر شخصی‌اش را گفته است. ما باید نسبت به چند ماه گذشته تصمیم‌گیری می‌کردیم. با استناد به صحبت تمام کارشناسان بزرگترین مشکل پرسپولیس در نیم فصل اول داشتن دو دروازه‌بان تاپ بود. آرزوی هر تیمی است که دروازه‌بان خوبی داشته باشند ولی مکانی و نیلسون نتوانستند این مسئله را بین خودشان حل کنند. فشار، بدشانسی و ترس از اشتباه کردن و نیمکت‌نشین شدن باعث شد آن اتفاقات در نیم‌فصل اول رخ دهد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: دوست داشتیم با نیلسون همکاری کنیم اما خود او این مسئله را نخواست. او و مدیر برنامه‌هایش بارها گفتند اگر پول نباشد از پرسپولیس می‌روند. نیلسون هم دروازه‌بانی حرفه‌ای است و حرفه‌ای بودن یعنی پول گرفتن، او عاشق چشم و ابروی ما نیست که بخواهد مجانی بازی کند. مصاحبه‌های مدیر برنامه‌های نیلسون به این معنی بود که تا پول نباشد او در پرسپولیس بازی نمی‌کند. ما باید به یاد داشته باشیم که هیچ نامی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا با رفتن نیلسون استرس سوشا مکانی هم کمتر شده است گفت: بعضی چیزها از عهده مربی خارج و به خود بازیکن مربوط است. مکانی دروازه‌بان خوش تمرینی است و من از کار کردن با او لذت می‌برم اما واقعا بعضی از اتفاقات به مربی ربط ندارد و بازیکن باید بتواند خودش را ریکاوری و جمع‌ و جور کند.

وی در پایان در خصوص عملکرد علیرضا حقیقی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در مجموع حقیقی عملکرد خوبی داشت اما در پنالتی‌ها شانس با او و تیم ملی همراه نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها