أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۵۷۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
محمد خانزاده بازيکن ملي پوش پرسپوليس معتقد است که کارلوس کي روش به تيم شخصيت داده و اين را مي توان در عملکرد بچه ها مشاهده کرد. براي همين هم حيف است که او از فوتبال ايران برود.
به گزارش پایگاه 598،خانزاده در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: در عملکرد مثبت ایران در آسیا باید بگویم شبکه استرالیایی که بازیهای آسیایی را نشان می داد از ابتدا پیشگویی کرده بود که ایران یکی از فینالیست ها می شود.

آخرین مسافر استرالیا

هرچه که خواست خدا باشد همان می شود. قسمت هم این بود که من در دقایق آخر به کاروان تیم ملی اضافه شوم. در آنجا هم هاشم را دیدم. او رفیق من هست و از اینکه مصدوم شده بود واقعا ناراحت شدم.

شبکه استرالیایی ایران را فینالیست می دانست

دیدارهای آسیایی برای من یک تجربه خوبی بود. ایران آنقدر خوب فوتبال بازی می کرد که یک سر و گردن از تیمهای حاضر در مسابقات بالاتر بود. اما متاسفانه داور استرالیایی به ما اجازه نداد که به نیمه نهایی برسیم. در استرالیا شبکه ای که بازیها را پخش می کرد دائم پیش بینی می کرد که ایران فینالیست این رقابتها است. یعنی اینقدربرای تیم ملی احترام قائل بودند. می دانید ایران با شخصیت فوتبال بازی می کرد. اما متاسفانه داور استرالیایی نگذاشت که ما برنده شویم.

نیمکت نشین ها بیشتر از بازیکنان اصلی استرس داشتند

خانزاده در پاسخ به این سوال که چطور بازیکنان ذخیره تیم ملی در تمامی شادی ها ی گل خوشحال تر از نفرات اصلی بودند ، پاسخ داد که صد در صد در تیم ملی همدلی بیشتر از بعد فنی به چشم می آمد. موفقیت تیم ملی نشاط گرفته از کادر فنی بود. یعنی کی روش کاری کرده بود که بازیکنانی که بیرون نشسته بودند بیشتر از آنهایی که در زمین بودند، استرس داشتند. یعنی از ته دل برای گلها و پیروزی ها خوشحال می شدیم.

جوانگرایی

در مورد اینکه اگر بازیها ادامه پیدا می کرد به من هم بازی می کردم یا نه ؟ نمی توانم صحبت کنم. چون این دیگر تفکرات آقای کی روش است. اما از اینکه به جوانها در این سطح میدان داد خوشحالم و از همکاری با او افتخار می کنم . کی روش چند جوان را رو کرد که می توانند در نسل آینده فوتبال ما موثر باشند. به عقیده من کی روش کا ربزرگی انجام داد.

استقبال از مربی بازنده، بی سابقه است

انتقادها از سرمربی تیم ملی همیشه وجود داشته به عقیده من . هر کسی هم می تواند نظر بدهد و نظرش هم برای خودش محترم است. اما من کاری به مسایل فنی ندارم. اما باید قبول کنیم که ایران از همه تیمها سر تر بود. ما در مرحله اول حتی یک گل خورده نداشتیم. شما مطمئن باشید که اگر ما 10 نفره نشده بودیم، الان عراق را با اختلاف سه گل می بردیم. اما وقتی در آن سطح فوتبال یک نفر کم می شود. خیلی کار سخت می شود با این وجود بچه ها دوبار عقب افتادند و توانستیم نتیجه را با غیرت، جبران کنیم. اما خب پنالتی شانس است. هیچ جای دنیا دیده اید که وقتی تیمی ببازد. معمولا این همه استقبال از او نمی شود. خب علت این است که از لحاظ فنی کی روش ایده های خودش را دارد و این باعث شده که در میان مردم محبوب تر هم بشود.

به تغییر رای امیدوار نبودم

آن شبی که قرار شد نتیجه تغییر کند و دوپینگ عبدالزهرا اعلام شود که همه بازیکنان شکل علامت سوال و تعجب شده بودند و همه منتظر بودند که نتیجه عوض شود. اما اگر راستش را بخواهید من اصلا به تغییر رای امیدوار نبودم.

اگر دست من بود، با کی روش 10 ساله می بستم

به عقیده من آقای کی روش به فوتبال ما شخصیت داده و اگر دست من بود با او 10 ساله قرار داد می بستم. شاید این حرف من به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما اگر خود این منتقدها هم یک روز در کنار کی روش کار کنند متوجه همه چیز می شوند واقعا آدم خودش متوجه تغییرات می شود.

شروع پرسپولیس در لیگ

بازیهای لیگ هم که خدا را شکر تیم ما خوب کار کرد و من در جریان بدنسازی تیم بودم . ما اردوی خوبی در امارات داشتیم. امیدوارم که اولین بازی ما در مقابل راه آهن هم شروع خوبی برای پرسپولیس باشد. مخصوصا اینکه ما در جام حذفی نتیجه را به این تیم واگذار کردیم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها