أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۵۷۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
تيري هانري، ستاره ي سابق آرسنال معتقد است که رحيم استرلينگ، ستاره ي جوان ليورپول مي‌تواند به يک مهاجم درجه يک تبديل شود.
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رحیم استرلینگ عملکرد درخشانی مقابل چلسی داشت و با وجود اینکه موفق به گلزنی نشد، ولی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. هانری که خود فوتبالش را به عنوان یک بال هجومی شروع کرد و سپس مهاجم شد (مثل استرلینگ)، معتقد است که او می‌تواند به یک مهاجم درجه یک تبدیل شود.

او گفت:" در یک مقابل یک ها، دفاع کردن جلوی استرلینگ کار خیلی سختی است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید روی ضربات پایانی اش کار کند. گاهی دچار مشکل می‌شد ولی به موقع ضربه می‌زد. او همه چیز مورد نیاز را دارد. در یک به یک ها عالی است و سرعت بالایی دارد. سریع و تیز است. او می‌تواند به یک مهاجم درجه یک تبدیل شود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها