امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۰۵۸۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
مدافع فولاد خوزستان که تازه به تيم سابقش بازگشته هدف هاي زيادي براي نيم فصل دوم در سر دارد.
به گزارش "ورزش سه"، احمد آل نعمه در مورد شرایطی که در اردوی دبی داشتند گفت: ما آنجا در کمپی به نام اتصالات حضور داشتیم که واقعا کمپ کاملی بود. سه بازی دوستانه هم انجام دادیم که برای بازیکنان جدید خیلی خوب بود.

او در مورد شروع ناگهانی لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: ما از اول قرار گذاشته بویدم که دوشنبه برگردیم اصلا انتظار نداشتیم که از پنجشنبه بازی ها شروع شود این مسئله شرایط را سخت می‌ کند مخصوصا برای سرمربی تیم ها.هیچ اتفاقی نمی‌ افتاد اگر یک هفته لیگ دیرتر شروع می‌ شد. البته شانس آوردیم که بازی خانگی داریم.

بازیکن فولاد در مورد بازی با راه‌آهن ادامه داد: بالاخره در نیم فصل دوم شخصیت تیم مشخص می‌ شود امیدوارم یک برد شیرین مقابل راه‌آهن داشته باشیم. از آنجایی که شرایط راه‌آهن مناسب نیست آن ها با تمام قوا لیگ را شروع می‌ کنند.انشاءا... که بتوانیم از همین هفته اول در کورس قهرمانی قرار گیریم.

آل‌نعمه که در جام‌جهانی کنار تیم‌ملی حضور داشت نظرش را در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش اینگونه بیان کرد: کی‌روش خیلی چیز ها به کلاس فوتبال ما اضافه کرد. در حدو اندازه ای نیستم که در مورد شخص کی‌روش نظر دهم. جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم‌ملی باید در این باره نظر دهد. نظر خاصی ندارم ولی این را بگویم که آقای کی‌روش و شاگردانش با بدشانسی حذف شدند.

وی در پایان گفت: ما روز جمعه به هوادارانمان نیاز داریم. دوست داریم که آن ها از شروع نیم فصل سنگ تمام بگذارند و مطمئن هستم که این کار را می‌ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها