کد خبر: ۲۹۰۵۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، درگيري کاستا با مارتين اشکرتل و امره‌ جان را کاملا تصادفي خواند و عنوان کرد که مطبوعات قصد دارند عليه چلسي هجمه اي درست کنند.
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته چلسی موفق شد با تک گل ایوانوویچ، 1-0 حریف خود لیورپول را در نیمه نهایی جام اتحادیه شکست دهد و راهی فینال شود. در جریان بازی، دیگو کاستا بارها و بارها با مارتین اشکرتل و امره جان درگیر شد و طبق نظر کارشناسان داوری، او مستحق دریافت کارت قرمز بود. با این حال، داور بازی، مایکل اولیور از واکنش‌های او چشم پوشی کرد. مورینیو در کنفرانس پس از بازی، عنوان کرد که مطبوعات قصد دارند هجمه ای علیه چلسی ایجاد کنند و حرکات دیگو کاستا کاملا تصادفی بوده است.

او گفت:" نمی‌دانم منظورتان از درگیری چیست. فکر می‌کنم شما همگی تحت تاثیر کمپینی هستید که در تلویزیون‌ها علیه دیگو کاستا ایجاد شده است. من آن صحنه ها را دیدم. درباره پنالتی که با اشکرتل درگیر شد، صحبتی نمی‌کنم. اگر نظری در آن رابطه بدهم، دچار مشکل خواهم شد. چیزی که شما درگیری و کانال SKY Sports ، "جرم " می‌داند، باید بگویم که کاملا اتفاقی بوده است. او به دنبال توپ است و در این راه درگیری ایجاد می‌شود. هجمه ی فوق‌العاده ای علیه چلسی ایجاد شده است. می‌دانم که آن دانشمند‌ها چقدر من و چلسی را دوست دارند ولی وقتی به شما بیشتر از برخی مربی ها که هر هفته روی نیمکت تیمشان می‌نشینند، پول می‌دهند همیشه حق با شماست. وقتی در تلویزیون نام آن گزارش گر SKY را می‌بینم، تلویزیون را خاموش می‌کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها