أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۰۷۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
دموکرات‌های کنگره آمریکا که‌ طرفدار سخت‌گیری بیشتر ضد ایران هستند، پذیرفتند تا پیش از پایان ماه مارس آینده، تحریم‌های جدیدی ضد ایران تصویب نکنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز؛  رابرت منندز سناتور دمکرات و طراح اصلی پیش نویس لایحه تشدید تحریم های ایران روز سه شنبه در یکی از جلسات مجلس سنا گفت همراه با تنی چند از همکاران دمکرات خود در نامه ای به اوباما، به وی اطمینان داده که آنها از رای به بیشتر شدن تحریم ها علیه ایران پیش از ضرب الاجل تعیین شده در مذاکرات هسته ای یعنی بیست و چهار مارس، حمایت نخواهند کرد.

این نمایندگان، تاکنون تهدید می‌کردند که فوراً پیش‌نویس طرح موسوم به منندز-کرک را به تصویب خواهند رساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان به تازگی با تاکید بر حفظ و پاسداری از دستاوردهای هسته ای ایران ، گفت : نمایندگان مجلس درپی تصویب طرحی هستند که اگر آمریکا تحریمها را افزایش دهد در هر درجه ای از غنی سازی کارمان را ادامه دهیم.

منندز گفت :« تعدادی از همکاران دمکرات من و خودم در نامه ای به رییس جمهور گفتیم از تصویب قانون منندز - کرک در سنا پیش از بیست و چهارم مارس حمایت نمی کنیم و همچنان امیدواریم دیپلماسی و گفتگو به حل مسئله هسته ای ایران بینجامد.»

این اظهارنظر رابرت منندز سر و صدای زیادی به پا کرد زیرا خود منندز، طراح اصلی پیش نویس لایحه قانونی مزبور است که البته نام خود وی روی آن گذاشته شده است.

در نامه این نمایندگان به اوباما آمده است: با توجه به نگرانی شما درباره اقدام نمایندگان کنگره در این برهه زمانی، تا پیش از ۲۴ ماه مارس درباره این قانون رای‌گیری نخواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها