امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۰۷۵۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
رفتار مغرضانه روزنامه اصلاح‌طلب؛
روزنامه شرق، اولین روزنامه ایرانی است که به توئیتر پیوست و از مهر 1392 با انتشار مطالب روزنامه و اخبار روز در این شبکه اجتماعی فعالیت گسترده‌ای داشته است.

به گزارش 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که از صبح امروز توجه رسانه‌های داخلی و خارجی به موضوع عملیات تلافی‌جویانه حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی معطوف می باشد، روزنامه شرق وابسته به اردوگاه اصلاح‌طلبان که در شبکه های اجتماعی به ویژه توئیتر فعالیت پر حجمی دارد، در صفحه توئیتر خود به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده است.

 

این در حالی است که غالب رسانه‌های حرفه‌ای از پوشش لحظه به لحظه اخبار این واقعه مهم در منطقه غافل نمانده و در صفحات اجتماعی و وب‌سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی خود به پوشش اخبار از "مزارع شبعا" واقع در سرزمین‌های اشغالی مبادرت دارند.

 

 

شایان ذکر است که نمونه مشابه این رفتار روزنامه شرق در جریان جنگ اخیر جنبش مقاومت اسلامی حماس با رژیم صهیونیستی در سال 2014 مشاهده شد که مسئولان این روزنامه ترجیح دادند در قبال جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در صفحه نخست روزنامه سکوت پیشه کنند.

 

گفتنی است که روزنامه شرق، اولین روزنامه ایرانی است که به توئیتر پیوست و از مهر 1392 با انتشار مطالب روزنامه و اخبار روز در این شبکه اجتماعی فعالیت گسترده‌ای داشته است.

 

 

توئیتر شرق


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مصطفي بروجن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۳
۰
بهتره بگيم خفه خون گرفته
پاسخ
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
دقیقا....
اسفندیار رفیعی کشتلی
ROMANIA
۲۱:۳۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
غربی ها پول به کسی نمی دند که نتوانند کنترلش کنند آنها مدارگ برده گی گرفته شدن روشنفکر نماهای دون پایه را طوری در اختیار دارند که در صورت خطا مثل فضله موش در درون غذای رقبایشان میریزند و نجسشان میکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها