أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۰۷۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
سرژيک تيموريان به صحبتهاي رييس کانوان هواداران باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سرژیک تیموریان، برادرآندرانیک تیموریان درواکنش به اظهارات نقدی زاده رئیس کانون هواداران استقلال گفت: « چرا دوستان عادت دارند اطلاعات غلط به مردم بدهند و عوام فریبی کنند. آقایان خودتان را گول نزنید، آندو به خاطرپول از استقلال نرفت. مگر برادرم ازفدراسیون فوتبال حقوق می‌گیرد که در جام ملت‌ها عملکرد خوبی درترکیب تیم ملی داشت؟ چرا می‌خواهید جدایی او را به پول ربط دهید؟ چرا می‌خواهید ضعف‌ها و بی‌برنامگی خودتان را گردن آندو بیندازید؟ از این اظهارات پیدا است که با همین ادبیات لیدرها علیه برادرم تحریک شدند.»

تیموریان درباره اینکه رئیس کانون هوادارن استقلال مدعی شده در آستانه بازی با سپاهان آندو نباید چنین مصاحبه‌ای می‌کرد گفت:« حتما اگر خدای نکرده استقلال به سپاهان ببازد می‌خواهید باخت به این تیم را گردن برادرم بیندازید؟! اگرچنین استدلالی باشد پس حتما آقایانی که یک روز مانده به بازی با عراق علیه کی‌روش و تیم ملی مصاحبه کردند مسبب آن باخت هستند. استدلال‌های شان تاسف برانگیز است. آقایان یکی به نعل می‌زنند و یکی به میخ. به هواداران راست بگویید و بیخود موضوع را بزرگ نکنید. از آقایانی که مسئولیت فنی ندارند هم می‌خواهم جایگاه خودشان را بدانند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها