يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۸۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
منابع رسانه‌ای اعلام می‌کنند که رژیم صهیونیستی همچنان حریم هوایی لبنان را نقض می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خبرنگار شبکه لبنانی «المیادین» از تداوم نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، پس از عملیات ضد صهیونیستی روز گذشته حزب‌الله لبنان در مزاره شبعا، از شب گذشته تاکنون آرامش در مرزها برقرار شده است اما پروازهای شناسایی صهیونیستی همچنان در آسمان لبنان انجام می شود. از سوی دیگر ارتش لبنان نیز به همراه نیروهای یونیفل گشتی‌های خود را در مرز مستقر کرده است.

بیروت تا کنون چندین شکایت به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده است ولی پرواز جنگنده‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان همچنان ادامه دارد. به ویژه که روز گذشته درگیری مرزی شدیدی میان دو طرف آغاز شد و عملیات ضد صهیونیستی حزب‌الله لبنان در مزارع شبعا به هلاکت 17 نظامی صهیونیست منجر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها