يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۸۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی با 1.34 دلار کاهش به 1291 دلار رسید و بازارها در انتظار انتشار بیانیه بانک مرکزی آمریکا در اواخر امروز هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  رویترز، از آنجایی‌که تمرکز بازار طلا بر بیانیه فدرال رزرو و اینکه آیا تضعیف اقتصاد جهان می‌تواند، زمان‌بندی افزایش نرخ بهره در آمریکا را به تعویق بیندازد، متمرکز شده است، قیمت طلا در محدوده 1290 دلار در نوسان است.

بر اساس این گزارش، کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا قرار است، بیانیه‌ای در پایان نشست دو روزه این کمیته در اواخر امروز منتشر کند.

ادوارد میر تحلیلگر بازار طلا در این‌باره گفت، دیدگاه ما این است که بانک مرکزی آمریکا احتمالا توجه بیشتری به رشد کند، اقتصاد جهان خواهد داشت و آرام‌تر به سوی افزایش نرخ بهره پیش خواهد رفت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 1.34 دلار کاهش 1291 دلار معامله شد.

هوی لی تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز در این‌باره گفت، قیمت طلا در آستانه انتشار بیانیه فدرال رزرو در محدوده 1290 دلار در نوسان است، درحالی‌که ممکن است هیچ اتفاق شگفت‌انگیزی رخ ندهد.

با توجه به اینکه آمریکا خود را برای نخستین افزایش نرخ بهره در یک دهه گذشته آماده می‌کند، نتایج یک نظرسنجی نشان از پیش‌بینی کاهش قیمت طلا برای سومین سال متوالی در سال 2015 دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها