يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۸۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در پرسپولیس هر روز یک نفر سرپرست و رئیس می‌شود و نمی‌دانند پرسپولیس چطور باشگاهی است.
به گزارش پایگاه 598 ، حمید جاسمیان در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقی که امروز در باشگاه پرسپولیس و برای پیشکسوتان این باشگاه افتاده،‌گفت: معلوم نیست در باشگاه پرسپولیس  چه خبر است چرا که هر روز یک نفر در این باشگاه رئیس و سرپرست می‌شود و کسانی می‌آیند که با پیشکسوتان باشگاه برخورد بد و زننده می‌کنند.

وی ادامه داد: بجای اینکه پرسپولیس را به دبی ببرند پول این پیشکسوتان را می‌دادند. آنها پول را به بازیکنانی می‌دهند که عملکرد خوبی هم ندارند و کسی نمی‌داند در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقاتی می‌افتد. عربشاهی برای گرفتن پولش به باشگاه رفت اما ببینید چه برخوردی با او شد. به این مربیان که سالها برای پرسپولیس زحمت کشیدند 10 هزار هم نمی دهند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس نیاز به خدمتگزارانی مثل دادکان و عابدینی دارد که وضعیت پرسپولیس را رو به راه کند. اما کسانی به باشگاه پرسپولیس می‌آیند که نمی‌دانند این باشگاه و پیشکسوتان آن چه کسانی هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این باشگاه هر روز یک نفر رئیس می‌شود و حالا هم می‌بینیم که چه برخورد زننده‌ای با پیشکسوتان پرسپولیس انجام شده است و من هم می‌خواهم به باشگاه بروم تا ببینم آنجا چه خبر است.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها