يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۹۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،مسوولان القادسیه کویت که خواهان جذب مهدی طارمی شده بودند پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس و نومیدی از جذب این بازیکن خواهان محمد عباس زاده شدند.

با توجه به اینکه حمید درخشان اعتقاد چندانی به محمد عباس زاده ندارد احتمال رفتن پدیده لیگ سیزدهم به القادسیه کویت قوت گرفته است.

از ما نشنیده بگیرید اما مسوولان باشگاه پرسپولیس پس از گرفتن نظر موافق حمید درخشان، مشغول بررسی درخواست کتبی کویتی ها هستند تا درصورت توافق مالی با القادسیه، محمد عباس زاده را به این باشگاه واگذار کنند.

گفتنی است؛ پیش از این و در یکسال اخیرجواد نکونام و رضا قوچان نژاد به تیم الکویت پیوسته بودند و چنانچه عباس زاده هم به لیگ کویت برود سومین بازیکن ایرانی خواهد بود که برای ادامه فوتبال به این کشور حاشیه خلیج فارس می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها