أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۹۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
دو تیم گینه و مالی در پایان دور گروهی در همه چیز اعم از امتیاز و تفاضل گل و گل زده با هم برابر هستند و مشخص نیست که کدام تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، در آخرین شب از دور گروهی جام ملتهای آفریقا 2015، اتفاقی نادر در فوتبال رخ داد و به احتمال زیاد تکلیف یک تیم صعود کننده با سکه مشخص خواهد شد!

دو تیم گینه و مالی در حالی به تساوی 1-1 رسیدند که در همه چیز اعم از امتیاز و تفاضل گل و گل زده برابر شدند و مشخص نیست که کدام تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

در ابتدای این بازی حساس و سرنوشت ساز گینه ای ها موفق شدند با گل کوین کونستانت، لژیونر خود که از روی نقطه پنالتی دروازه مالی را باز کرد پیش بیفتند، اما در ادامه این حملات شدید مالیایی ها بود که خیلی سریع نیز برای آن ها یک پنالتی را به ارمغان آرود که البته این فرصت توسط سیدو کیتا از دست رفت.

پس از شروع نیمه دوم، شاگردان هنریک خیلی زود موفق شدند توسط مایگا به گل تساوی برسند. این گل نیز تا پایان بازی پا برجا بود تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم 3 امتیازی شدند و چون در همه چیز با هم برابرند هنوز تکلیف تیم دوم این گروه مشخص نیست و تا ساعاتی دیگر تیم صعود کننده به احتمال زیاد با پرتاب سکه مشخص خواهد شد

در دیگر دیدار این گروه ساحل عاج با تک گل مکس گرادل کامرون را برد و با 5 امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد. کامرون هم با 2 امتیاز حذف شد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها