يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۹۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
صهیونیست‌ها حالا هراسان منتظر «صاعقه مرگ‌بار» وعده داده شده‌ای هستند که انتقام خون «جهاد» یادگار «حاج رضوان» و رزمندگان حزب‌الله و سردار ایرانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، صهیونیست‌ها حالا هراسان منتظر «صاعقه مرگ‌بار» وعده داده شده‌ای هستند که انتقام خون «جهاد» یادگار «حاج رضوان» و رزمندگان حزب‌الله و سردار ایرانی خواهد بود.

 

آنها با پیام‌های غیررسمی و همچنین از طریق رسانه‌‌هایشان تکرار می‌کنند که اشتباه‌ کردیم و شما تلافی نکنید. اما حزب‌الله هم گزینه‌هایی برای غافلگیری و «انتقام سخت» روی میز دارد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سعیدازگرگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۱۰
۰
تردید نکنید اسرائیل نابود است وچیزی جز سرافکندگی برای حامیانش باقی نخواهد ماند . برای فاصله گرفتن از او فردا دیر است همین امروز از او بیزاری بجوئید تا نزد خدا وخلقش محبوب شوید.درود بر فرزند اسلام سیدحسن نصرالله.
پاسخ
مادون قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۷
۰
اره، همین خوبه. جلّادزاده های صهیونیست!
پاسخ
سلسبیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۵
۰
همیشه کنار همچین عکس هایی حداقل یه عکس از یه شهید حزب الله یا خودمون یا فلسطینی هم بذارید تا موضوع تفهیم بشه.
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۹:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۶
۰
واقعا دم حزب الله گرم باید انتقام خون شهدا. را گرفت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
ایرانی ها آنقدر غیرت دارند و جوانمردانه می جنگند که نیاز به ترور چند تا بچه ندارند و همانطور که دیدیم جواب صهیونیستها را در شبعا دادند نه با بچه کشی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
مگه ایران بیکاره بیاد این نکبتها رو ترور کنه اونا خودشون تروریستن و می خوان خودشونو مطرح کنن این عکس هم حتماً توسط خودشون منتشر شده.
اینا خودشونو خیلی تحویل گرفتن .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها